Ce se întâmplă pe internet într-un minut, de la Facebook la Netflix
Netflix a spus, la un moment dat, că cel mai mare inamic al său e somnul. Același lucru ar putea fi spus despre oricare altă companie de pe internet.
Mai avem câteva luni din acest an, dar e timpul unei priviri de ansamblu asupra a ce înseamnă internetul și care sunt cele mai populare servicii. Că Facebook este imens nu mai e o surpriză. Numără utilizatorii cu miliardele în rețeaua socială și în aplicații ca WhatsApp și Messenger. Acum poți vedea, într-un minut, ce înseamnă „giganții internetului“.
De exemplu, în 60 de secunde, pe Facebook sunt realizate 900.000 de autentificări. Pe Google sunt realizate vreo 3,5 milioane de căutări, iar pe Netflix sunt vizionate 70.000 de ore de conținut. Că o fi de calitate bună sau mai puțin bună, nu contează. Platforma aceasta de streaming e extrem de populară. În același context, pe YouTube sunt vizionate 4,1 milioane de videoclipuri. Nu se știe clar însă câte sunt și dus la final.
Probabil că te interesează ce se întâmplă și pe Instagram. Ei bine, într-un minut sunt încărcate circa 46.000 de poze sau videoclipuri, iar pe Tinder sunt realizate 990.000 de swipes. Și da, mailul n-a murit, de aceea la fiecare 60 de secunde mai pleacă 156 de milioane de mesaje prin această poștă electronică. Iar ca muzică, 40.000 de ore de conținut e ascultat pe Spotify (cea mai mare platformă de music streaming).
Un fapt divers interesant e că pe Facebook Messenger sunt trimise 15.000 de GIF-uri la fiecare 60 de secunde, iar în comerțul online din Statele Unite ale Americii sunt cheltuiți circa 751.000 de dolari. În fine, sunt descărcate vreo 342.000 de aplicații pentru Android și iOS, iar LinkedIn se poate lăuda cu 120 de conturi create în fiecare minut. Față de 2016, evident, toate platformele sunt mai populare.