Digi | RCS-RDS rupe gura târgului, în fața oricărei concurențe. Ce trebuie să știe acum toți clienții despre operatorul de telefonie mobilă

de: Cojocaru Cristian
13 08. 2022

Digi este compania care reușește să facă față oricărei concurențe, iar expansiunea sa acaparează pe rând, fiecare țară. Află despre ce cifre este vorba, acestea putându-te influența atunci când vine vorba despre alegerea operatorului de telecomunicații.

Digi Communications N.V. este compania care se poate lăuda cu extraordinare performanțe atât la nivel financiar, cât și operațional, în cel de-al doilea trimestru al acestui an, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Veniturile companiei au cunoscut o creștere de 19.1 puncte procentuale în cel de-al doilea trimestru al acestui an, suma ajungând la 370,4 milioane de euro. În ceea ce privește utilizatorii de telefonie mobilă din România, numărul acestora a ajuns la 4,5 milioane de abonați ai rețelei Digi, acest lucru însemnând o creștere de 15,8 procente.

De asemenea, în Spania, una dintre țările unde locuitorii pot beneficia de serviciile companiei, veniturile Digi RCS -RDSveniturile Digi RCS -RDS au crescut cu 39,2% în comparație cu anul trecut, ceea ce reprezintă o încasare de 118,3 milioane de euro. Todată, gigantul și-a extins aria de acoperire și în Europa de Vest, intrând pe piața din Belgia.

Digi ține piept oricărei concurențe

În cel de-al doilea trimestru al anului curent, Digi a reuși să se mențină pe poziția de lider al pieței în ceea ce privește portarea în România, compania reușind performanța de a porta 362.000 de numere în primele șase luni ale anului.

Și la capitolul internet fix, compania a înregistrat o creștere cu 11,9 puncte procentuale al numărului de utilizatori, aceștia ajungând la 5 milioane, în timp ce clienții abonați la serviciile de televiziune a ajuns la 5,3 milioane de utilizatori.

La fel ca în celelalte țări, în Spania, Digi cunoaște o continuă ascensiune, acolo veniturile fiind majorate cu 39,2% de la un an la altul, cifra de afaceri ajungând la 118,2 milioane de euro. Creșterea a fost determinată de numărul tot mai mare de abonați la serviciile de telefonie mobilă, fiind înregistrată o creștere de 29%.

Numărul clienților abonați la serviciile fixe a crescut cu 102%, în timp ce numărul de utilizatori ai serviciilor de telefonie mobilă a ajuns la 3,4 milioane, iar utilizatorii de internet fix numără 658.000 de abonați. În Italia, vânzările înregistrate au ajuns la 6,9 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 15 puncte procentuale în comparație cu aceeași perioadă a anului 2021, iar numărul abonaților la serviciile de telefonie mobilă a ajuns la 354.ooo.