De la Digi la Orange, cum rezolvi rapid probleme cu abonamente și cartele

de: George Stanciu
19 02. 2018

Indiferent că ești abonat la Orange, Digi Mobil, Vodafone sau Telekom, mai devreme sau mai târziu vei avea întrebări legate de abonamente sau de cartele.

Sigur ai sunat cel puțin o dată la serviciile de relații cu clienți de la Digi Mobil, Orange, Vodafone sau Telekom pentru a-ți rezolva diverse probleme legate cu abonamentul sau cu cartela, iar acolo începe aventura. Ca să ajungi să vorbești cu o voce umană, fie ea Ioana sau Andrei, trebuie mai întâi să treci peste trei roboți, să apeși cinci taste diferite și, ocazional, să faci o incantație magică și să speri că operatorul nu e deja prins în două discuții, cu alți patru oameni în așteptare.

Sunt și soluții mai simple, chiar dacă unele nu sunt neapărat cele mai rapide. Într-adevăr, dacă arde și vrei să fii sigur că rezolvi (relativ) repede, poți merge pe ideea unui apel, dar dacă nu e urgent, ai și alte metode prin care poți lua legătura cu operatorii, ca să întrebi orice te interesează despre un abonament sau o cartelă.

Unele dintre operatori sunt ușor de abordat pe Facebook și au oameni care sunt dornici să te ajute rapid cu problemele pe care le ai. În cazul altora, s-ar putea să ai ceva mai mult de așteptat, dar tot vei primi un răspuns. Există și alternativa clasică de pe site, cea a formularului de contact, iar toți, de la Digi Mobil la Telekom, îți pun la dispoziție asta. Unii chiar au și forumuri dedicate pe care poți discuta despre diverse probleme pe care le ai. Toate aceste metode alternative sunt mai jos.

Cum iei legătura cu Digi Mobil

Dacă ai abonament sau cartelă la Digi Mobil și vrei să discuți cu cineva despre vreo problemă, fără să stai la telefon, cel mai la îndemână mijloc de comunicare este pe Facebook. Poți accesa pagina DIGI România, pagină oficială și verificată a operatorului. Din fericire, aceștia au un badge de ”Very responsive to messages”, așa că poți să le lași un mesaj pe pagină. Cel mai probabil, va dura doar câteva minute până să fii contactat înapoi, iar apoi vei putea avea o conversație fără să fi ascultat melodiile enervante asociate tonului de așteptare.

Digi Mobil are soluții și pe site-ul propriu. Aici poți găsi câteva formulare rapide pe care le poți accesa în funcție de problemele pe care le ai. Fie că vrei să faci o sugestie, să faci o cerere cu privire la datele cu caracter personal sau să verifici statusul unei cereri depuse anterior, o poți face destul de rapid și din nou, fără să asculți robotul.

Cum rezolvi probleme cu Orange

Orange România are propria prezență pe Facebook, unde poți să iei legătura destul de repede cu o persoană care să te ajute dacă vrei să afli ceva despre abonamentul sau despre cartela ta. Poți intra pe pagina lor de Facebook să le dai un mesaj, iar aici vei vedea că aceștia ”Typically replies within minutes”, astfel că, de cele mai multe ori, vei avea de așteptat destul de puțin până să primești un răspuns. Badge-ul diferă, așa că s-ar putea să fie ceva mai lenți decât Digi.

Poți intra și pe site-ul companiei pentru a primi lămuriri cu privire la întrebările pe care le ai. Scurta călătorie începe aici, pe pagina de contact, unde ai de apăsat câteva butoane în funcție de problema pe care o ai. Începi prin a stabili dacă ești client Orange sau nu și dacă vrei să te loghezi în contul pe care (poate) îl ai pe site. Apoi poți alege dacă vrei să fii informat cu privire la ceva anume sau dacă vrei să faci o sesizare, iar la finalul apăsării de butoane ajungi la un formular pe care îl poți completa pentru a primi lămuririle de care ai nevoie.

Cum discuți cu Vodafone despre abonamente și cartele

La fel ca primii doi operatori, Vodafone România este pe Facebook, unde le poți lansa întrebări despre orice te interesează. Spre deosebire de primele două pagini de Facebook pe care le-am prezentat, aici ești informat că operatorul ”Typically replies within a day”, ceea ce înseamnă că s-ar putea să ai mai mult de așteptat până primești un răspuns decât în cazul celorlalți.

Și pe site-ul operatorului găsești diverse modalități de contact. Dacă vrei să primești asistență, poți folosi formularul de contact de aici. Înainte să poți trimite un mail, poți să încerci să localizezi mai bine problema și să vezi dacă ai deja un răspuns în cele prestabilite de aceștia. Dacă încă nu ești lămurit, poți să trimiți un mail cu întrebările pe care le ai, fie că e vorba de abonament, de cartelă sau de altceva.

Vodafone are și un forum unde poți să postezi diverse întrebări la care să primești răspuns, iar acesta este disponibil aici.

Cum afli răspunsuri la întrebări legate de ofertele Telekom

Cei de la Telekom par să fie în aceeași situație cu cei de la Vodafone. Poți accesa pagina de Facebook Telekom România pentru a le trimite un mesaj celor care te pot ajuta, însă s-ar putea să aștepți chiar și o zi pentru un răspuns. Dacă nu vrei să discuți cu robotul și e mai facil în scris, merită o încercare.

Poți intra și pe site-ul companiei ca să primești răspunsuri la întrebările pe care le ai. Cel mai rapid e să intri în formularul de contact de aici și să completezi câmpurile în funcție de ceea ce ai nevoie.

A treia alternativă în cazul Telekom este tot un forum, găzduit pe propriul site. Dacă vrei să iei legătura cu echipa de suport, dar și cu alți utilizatori, o poți face aici.

Așadar, dacă ai probleme cu operatorii și dacă situația nu-ți permite să iei legătura cu ei prin telefon, ai o mulțime de alte variante la îndemână; una sigur ți se potrivește.