iPhone 8 va schimba radical trei lucruri și va trebui să te obișnuiești

de: Nicoleta Apostol
07 09. 2017

iPhone 8 va fi prezentat în câteva zile și la câte zvonuri au fost până acum nu te poți aștepta să nu aibă ceva nou. Poate un pic prea mult.

Dacă ești atent la strategia de marketing a Apple, de fiecare dată când lansează un nou iPhone, nu lipsește sintagma ”schimbă totul”. Desigur, nu toate modelele sunt atât de revoluționare pe cât ar vrea să se pară. Cu toate acestea, modelul care urmează să fie lansat ar putea veni cu schimbări importante.

Totul va începe de la ecran și s-ar putea să fie unul cu adevărat fără margini. Odată cu iPhone 8, fiecare utilizator cu un minim interes pentru smartphone-uri va avea în față un design nou de ecran. Poți spune că Essential Phone a venit cu așa ceva, dar nu este compania suficient de mare cât să facă diferența. Apple este.

De al doilea lucru s-ar putea să nici nu-ți pese: realitatea augmentată. Nu e o noutate, cu siguranță, doar că Apple are capacitatea s-o transforme într-o tehnologie de consum. Poți trece pe listă, până acum, magazinul cu aplicații, senzorul de amprente, live photos, feedback-ul haptic sau monitorizarea sănătății.

Setul de instrumente ARKit pentru crearea de experiențe AR pe care Apple le-a dezvăluit ca parte a noului său iOS 11 este un upgrade masiv față de oricare altul de până acum. Acest sistem de operare va fi preinstalat pe iPhone 8 și va fi disponibil pe celelalte dispozitive Apple. Avantajul principal este că nu necesită hardware special, cum ar fi sistemul Google Tango, ci lucrează doar cu camera obișnuită de pe iPhone sau iPad.

După iPhone 8, sintagma „telefoane ieftine și bune” va însemna altceva

În fine, poate cea mai mare schimbare: prețul. Da, Samsung Galaxy Note 8 se apropie de 1.000 de dolari, dar încă e puțin sub. Dacă Apple chiar va lansa un iPhone cu preț de 1.200 de dolari, toți jucătorii de piață vor încerca să livreze cât mai aproape.

Dacă stai să te gândești, tendința anului 2017 a fost ca telefoanele să fie mai scumpe, cu excepții de la Huawei și de la producători din China. Totuși, cu un preț mai mare per telefon, marja de profit e mai mare, iar alți producători vor vrea o bucată din noua breșă în piață.