Motivul pentru care înghețata nu se vinde pe timp de caniculă. Explicația celei mai mari companii producătoare
Motivul pentru care înghețata nu se vinde pe timp de caniculă a fost explicat de un reprezentant al celei mai mari companii producătoare a acestui desert pe care îl iubesc numeroase persoane din întreaga lume.
De ce nu se vinde înghețata pe caniculă
Conform unui reprezentant al gigantului Unilever, producătorul Magnum și Cornetto, valul de căldură ce afectează în prezent Europa îi face pe cei mai mulți clienți să cumpere alte produse în loc de înghețată.
”Există un punct sensibil pentru temperatură. Când devine prea cald, oamenii se îndepărtează de înghețată și cumpără în schimb o băutură rece”, a spus directorul financiar al Unilever, Graeme Pitkethly.
De altfel, specialiștii în sănătate le-au recomandat europenilor să bea multă apă și să nu iasă din casă pe vreme caniculară. Însă, chiar și vânzările de înghețată ce se mănâncă de obicei acasă au înregistrat scăderi.
Unilever, care vinde și Carte d’Or și Breyers, a transmis că vânzările acestor mărci de înghețată ce se savurează în general acasă au fost reduse în primele șase luni ale anului, deoarece consumatorii, presați de inflație, au redus cheltuielile neesențiale.
Vânzările globale de înghețată ale companiei Unilever au crescut cu 5,7% în prima jumătate a anului în termeni valorici, comparativ cu aceeași perioadă din 2022. Gigantul deține o cincime din vânzările globale de înghețată, potrivit Euromonitor.
Compania, despre majorările de prețuri
Compania Unilever, care produce, de asemenea, săpunul Dove și înălbitorul Domestos, a transmis că se așteaptă ca majorările de prețuri să se „modereze” pe parcursul anului, potrivit CNN.
Însă, directorul general al companiei, Hein Schumacher, a avertizat că volatilitatea de pe piețele de mărfuri agricole – inclusiv impactul războiului din Ucraina asupra prețurilor la grâu și efectele secetei din sudul Europei – ar putea în continuare să ducă la creșterea prețurilor la alimente.
Acțiunile gigantului Unilever au crescut cu 5%, după ce compania și-a majorat prognoza de creștere a veniturilor pentru acest an la peste 5%.