Dispare Banca Transilvania așa cum o știau românii: clienții tocmai au primit această notificare

de: Mădălina Bahrim
31 10. 2023

Dacă erai client al Băncii Transilvania până acum, te va surprinde noua politică a instituției, care va pune mare preț pe inteligența artificială.

Noua Banca Transilvania așa cum ne place să o numim va veni în întâmpinarea vremurilor pe care le trăim și nu va pierde trenul digitalizării și integrării de soluții inteligente, astfel încât clienții să aibă parte de o experiență cât mai constructivă cu produsele și serviciile ce le sunt oferite.

Banca Transilvania apelează la inteligența artificială

Banca Transilvania tocmai ne-a transmis tuturor faptul că integrează inteligența artificială de la Microsoft în comunicarea cu clienții.

Această modificare ar trebui să aducă un plus de calitate în interacțiunea instituției cu oamenii de rând, persoane fizice sau juridice.

Oficialii care coordonează această modificare se arată încântați de perspectivele pe care inteligența artificială le poate oferii banking-ului românesc.

„Lansarea de azi este la intersecția unor subiecte de interes maxim în banking – educația financiară și tehnologia. Investim susținut în ambele direcții pentru că au legătură cu experiența clienților, incluziunea financiară, dar și cu accesul la informație și la produse. Este un prim proiect, pe care l-am implementat foarte repede și cu care intrăm în curba de învățare. Vor urma alte proiecte și investiții susținute în această zonă”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Citește și Românul care a pierdut 40.000 de euro peste noapte din Revolut. ANAF i-a făcut poprire pe contul și credea că este imposibil

Ce te așteaptă de acum încolo, în calitate de client BT

Ca antreprenor, de exemplu, te poți aștepta ca BT să te susțină și mai mult în perioada următoare, noile tehnologii urmând să-ți deservească și mai bine scopurilor tale, să eficientizeze interacțiunea cu banca și să te ajute să găsești rapid soluțiile ideale la problemele sau nelămuririle tale.

„Banca Transilvania a arătat dedicare admirabilă privind creșterea responsabilă și susținerea antreprenorilor. Fiind cea mai mare bancă din România, BT știe cât de important este rolul său în dezvoltării sistemului financiar și a economiei românești.

Utilizarea de către Banca Transilvania a inteligenței artificiale pentru comunicarea online arată interesul BT de a oferi clienților cele mai bune servicii posibile. Combinația dintre instruire financiară și tehnologie este un domeniu promițător și ne bucurăm să vedem că banca alocă în ambele resurse semnificative”, afirmă Bogdan Putinică, Country Manager Microsoft România & Moldova, Microsoft.

Citește și Banca Mondială a dat un avertisment clar pentru România