”Următorul TikTok” este deja aici: popularitatea rețelei de socializare a crescut cu 2.254%

de: Alexandru Puiu
17 10. 2022

Când vine vorba de rețele de socializare, plaja de opțiuni a explodat în ultimii ani, iar oamenii stau din ce în ce mai mult pe TikTok, Facebook, Instagram, iar acum BeReal. Popularitatea celei mai noi rețele de socializare a explodat în ultimul an și prea să meargă din sus mai în sus.

BeReal este cea mai nouă rețea de socializare de care trebuie să știi și care s-ar putea să creeze dependență. Într-un anumit moment al zilei, printr-o notificare, aplicația te invită să postezi o fotografie sau un clip video scurt în care arăți ce faci în acel moment, atât cu camera din față, cât și cu cea frontală. În teorie, își propune să transmită un pic mai multă autenticitate decât filtrele agresive din Instagram, Snapchat și cam orice altă platformă online.

BeReal, cea mai nouă alternativă la TikTok

Dacă nu aveai deja o alternativă la rețelele de socializare consacrate, merită să ai în vedere că popularitatea BeReal a explodat în ultima perioadă și ți-o poți instala și tu, dacă vrei să te numeri printre primii din cercul tău de prieteni care fac valuri online în afara TikTok, Instagram sau Facebook.

Conform companiei de statistică Sensor Tower, BeReal a depășit 53 de milioane de instalări, având în vedere atât activitatea din App Store, cât și de pe Google Play. Momentan, nu este foarte clar numărul total de utilizatori ai alternativei la TikTok, dar ritmul alert de creștere este evident pentru toată lumea. De la începutul anului și până în prezent, chiar dacă ne uităm doar la instalări, creșterea este de 2254%

Un pic îngrijorătoare este valoarea de 9%, doar atâția dintre cei care o au instalată pe Android o folosesc în fiecare zi. În contextul în care întregul mecanism al programului este să intri pe platformă o dată pe zi, sunt șanse mari ca numărul de instalări și creșterea să fie mai mult rodul curiozității, decât altceva. Pentru comparație, utilizatorii de Instagram intră in-app zilnic în proporție de 39%, pe când utilizatorii de TikTok o fac în proporție de 29%.