Ubisoft rezolvă problema după anunțul legat de Stadia: ce urmează să lanseze

de: Andrei Tilimpea
08 10. 2022

Cu toate acestea, nu toată lumea vrea să schimbe…

Ubisoft spune că lucrează pentru a „aduce jocurile pe care le deții pe Stadia pe PC”.

Într-o declarație postată în weekend, Ubisoft a spus că nu are „detalii specifice” despre propunere, dar că le va împărtăși – împreună cu mai multe informații pentru abonații Ubisoft+ pe Stadia – „la o dată ulterioară”.

„Deși Stadia se va închide pe 18 ianuarie 2023, suntem bucuroși să vă comunicăm că lucrăm pentru a aduce jocurile pe care le dețineți pe Stadia pe computer prin Ubisoft Connect”, a scris Ubisoft pe Twitter.

„Vom avea mai multe de împărtășit cu privire la detalii specifice, precum și impactul pentru abonații Ubisoft+ la o dată ulterioară.”

Unii fani, totuși, se opun propunerii, spunând că preferă să aibă o rambursare a abonamentului Ubisoft+ decât să-l schimbe pe PC.

„Și cum rămâne cu cei care nu-și puteau permite un computer de jocuri și au cumpărat un Stadia ca soluție pentru asta?” a întrebat cineva în comentarii. „Vor primi acei oameni vreo compensație pentru că le-au luat jocurile dacă nu le pot accesa pe PC?”

Google a renunțat la Stadia

„Stadia nu se închide”, a insistat Google când a fost întrebat pe Twitter dacă închiderea era iminentă în iunie. La doar trei luni mai târziu, serviciul de jocuri în cloud asediat a anunțat că se va închide pe 18 ianuarie 2023 – știri care chiar și dezvoltatorii încă lucrează din greu la proiectele Google Stadia nu se așteptau.

La doi ani și jumătate după ce a dezvăluit Stadia pe scena de la GDC, serviciul de streaming de jocuri este finalizat oficial. Abonații vor avea acces la biblioteca de jocuri până pe 18 ianuarie a anului viitor, după care se va închide definitiv.

Google adaugă într-o postare pe blog că se așteaptă să aibă toate rambursările pentru abonații emise până în acea perioadă, de asemenea.

Într-un tweet datat la sfârșitul lunii iulie 2022, compania a menționat simplu: „Stadia nu se închide. Fiți siguri că lucrăm mereu pentru a aduce mai multe jocuri grozave pe platformă și pe Stadia Pro.” Între timp, Google a adoptat o strategie agresivă de a oferi teste de luni de zile în încercarea de a construi o audiență.

„Deși abordarea Stadia în ceea ce privește jocurile în streaming pentru consumatori a fost construită pe o bază tehnologică puternică, nu a câștigat în rândul utilizatorilor acțiunea pe care ne-am așteptat, așa că am luat decizia dificilă de a începe să renunțăm la serviciul nostru de streaming Stadia”, notează în postare Phil Harrison, VP și director general al Stadia.