Spotify și Joe Rogan, în relații șubrede: ce regretă șeful gigantului

de: Ozana Mazilu
07 02. 2022

CEO-ul Spotify, Daniel Ek, a lansat o notă angajaților săi, exprimând cât de rău îi pare pentru modul în care podcastul a afectat angajații companiei.

Cu toate astea, Ek a spus clar că nu intenționează să elimine The Joe Rogan Experience de pe platforma de streaming audio.

CEO-ul miliardar suedez și-a îndemnat angajații să se „asculte cu atenție unii pe alții” și că toate dialogurile interne „au fost incredibil de grele, dar toate m-au făcut să mă gândesc”.

„Nu există cuvinte pe care să le spun pentru a exprima în mod adecvat cât de profund îmi pare rău pentru felul în care controversa The Joe Rogan Experience continuă să vă afecteze pe fiecare dintre voi”, a scris Ek. „Nu numai că unele dintre comentariile lui Joe Rogan sunt incredibil de dureroase – vreau să precizez că ele nu reprezintă valorile acestei companii”, a mai menționat el în scrisoare.

Scrisoarea CEO-ului Spotify către angajați

Fondatorul și CEO-ul Spotify, Daniel Ek, le-a spus angajaților că ofertele exclusive precum cea cu Joe Rogan sunt esențiale pentru afacerile companiei și că, deși uneori consideră podcastul ofensator, nu consideră Spotify este un „editor” în ceea ce privește responsabilitatea pentru conținut.

„Deși condamn ferm ceea ce a spus Joe și sunt de acord cu decizia lui de a elimina episoadele anterioare de pe platforma noastră, îmi dau seama că unii vor dori mai mult”, a explicat Ek. „Vreau să fac un punct de vedere foarte clar – nu cred că tăcerea lui Joe este răspunsul”.

Scrisoarea integrală poate fi citită aici.

Într-un videoclip încărcat pe Instagram, Rogan și-a cerut scuze lui Spotify pentru reacțiile în urma cărora Neil Young, Joni Mitchell și alți artiști și-au retras muzica de pe platformă. El și-a apărat, de asemenea, decizia de a invita oaspeți controversați, promițând, în același timp, că va „echilibra lucrurile” cu opinii diferite.