Instagram controlează cât stai pe aplicație: ce actualizare te afectează dacă ai cont

de: Ozana Mazilu
22 02. 2022

În ultimii doi ani, Instagram și Facebook au oferit modalități de a vedea cât timp petreci utilizând aplicațiile în fiecare zi, precum și o opțiune de a seta o limită de utilizare zilnică. Acum, se pare că Instagram a crescut limita minimă de timp zilnică la 30 de minute, de la 10 sau 15 minute.

Un utilizator de Instagram a declarat pentru TechCrunch că aplicația i-a cerut să „seteze o nouă valoare” pentru limita de timp zilnică, deși a remarcat că ar putea păstra setarea existentă.

Instagram a crescut limita minimă de timp zilnică la 30 de minute

„Valorile disponibile pentru limitele de timp zilnice se modifică, fiind parte a unei actualizări a aplicației”, se arată într-un pop-up.

Setările din aplicația Facebook sunt mai granulare. Utilizatorii pot alege orice limită de timp în trepte de cinci minute. Când un utilizator atinge limita de timp aleasă în oricare dintre aplicații, apare o notificare pentru a-i spune, deși o poate ignora.

La momentul lansării acestei funcții, Meta a spus că ideea era de a oferi oamenilor mai mult control asupra duratei de timp pe care o petrec pe aplicațiile sale și de a „favoriza conversațiile cu cei dragi”. Compania vrea să promoveze obiceiurile sănătoase online.

În noiembrie, Instagram a început să testeze o funcție „Take a Break” pentru a le reaminti utilizatorilor, în special adolescenților, să pună jos telefonul din când în când.

Nu este clar de ce Instagram pare să fi mărit limita minimă de timp zilnică. Cu toate acestea, momentul este interesant, având în vedere că utilizatorii activi zilnici de Facebook au scăzut pentru prima dată în ultimul trimestru.

Meta se așteaptă la o creștere mai lentă a veniturilor în acest an, din cauza concurenței mai mari pentru timpul oamenilor și a utilizatorilor care acordă mai multă atenție funcțiilor care generează mai puține venituri, cum ar fi Reels. Creșterea limitei de timp și menținerea utilizatorilor pe Instagram și să vizualizeze reclame mai mult timp, ar putea fi o modalitate de a contrabalansa aceste preocupări legate de venituri.