Hyundai ataca industria NFT-urilor: ce a a lansat constructorul coreean
Hyundai a reușit o premieră în industria auto.
Hyundai Motor emite jetoane nefungibile sau NFT bazate pe comunitate ca parte a eforturilor de a-și îmbunătăți experiența mărcii și comunitatea de clienți, devenind primul producător auto care a intrat pe piața comunitară NFT, a declarat gigantul auto sud-coreean.
Compania a lansat un scurtmetraj care prezintă „Universul Metamobility”, conceptul de univers NFT al producătorului de automobile, care a fost dezvăluit pentru prima dată la Consumer Electronics Show în ianuarie. Poți vedea mai jos videoclipul.
Filmul, cu Meta Kongz, un personaj popular NFT, a vizualizat modul în care soluțiile de mobilitate pot transcende timpul și spațiul.
Există și alți producători auto mondiali, cum ar fi Lamborghini, Mercedes-Benz și McLaren, care au emis deja NFT. NFT-urile acestor producători de automobile sunt practic mașini exotice și de lux create virtual și vândute în număr limitat pentru colecționari.
Comunitatea metavers
Dar Hyundai Motor este primul care a creat NFT-uri bazate pe comunitate, care le permite proprietarilor să devină parte din comunitatea metavers creată de Hyundai.
Hyundai și-a creat recent propria comunitate NFT lansând mai multe canale de comunicare pe Discord și Twitter. De asemenea, intenționează să lanseze un site web oficial NFT cândva în luna mai, care va oferi actualizări în timp real cu privire la valoarea activelor NTF-urilor sale.
Hyundai intenționează să emită 30 de modele NFT „Hyundai x Meta Kongz” în ediție limitată, care vor fi vândute pentru un ethereum fiecare pe 20 aprilie.
Pe lângă ediția limitată, NFT-urile Hyundai în formă de stea căzătoare vor fi, de asemenea, lansate în mai, iar profiturile vor fi folosite pentru creșterea durabilă a proiectului și membrii comunității.
„Universul Hyundai NFT va extinde experiența mărcii Hyundai, în special cu generația MZ (millennials și Generația Z), într-un mod complet nou, întărind și mai mult angajamentul nostru față de inovare atât în lumea reală, cât și în metavers”, a spus Thomas Schemera, directorul global de marketing al Hyundai Motor și șef al diviziei de experiență pentru clienți. „Suntem extrem de încântați să introducem „Metamobility” prin propriile noastre NFT și să începem această călătorie cu „Meta Kongz”.