Google nu mai este cel mai popular site din lume: cine este noul lider

de: Andrei Tilimpea
03 01. 2022

Google poți să te dai la o parte, nu mai ești cel mai popular site web din lume.

Potrivit clasamentului de popularitate al Cloudflare Radar, gigantul tehnologic a fost doborât și a ajuns pe locul al doilea în topul celor mai populare domenii. Uzurpatorul este un nume surprinzător și relativ nou. Nu, în ciuda trucului viclean al Microsoft de a face din Bing instrumentul de căutare implicit pentru browserul Edge, cel mai popular termen de căutare introdus în Bing este „Google”, nu a reușit să depășească Google și gama sa în continuă creștere de servicii, inclusiv Hărți, Traducere, Fotografii, Zboruri, Cărți și Știri.

Anul trecut, așa au stat clasamentele.

Top 10 cele mai populare domenii la sfârșitul anului 2020

1) Google.com
2) Facebook.com
3) Microsoft.com
4) Apple.com
5) Netflix.com*
6) Amazon.com
7) TikTok.com
8) YouTube.com
9) Instagram.com *
10) Twitter.com

Acum, poți să pariezi care dintre acești giganți a doborât Google de pe primul loc. Terminat?

Ai dreptate, a fost TikTok.

Top 10 cele mai populare domenii la sfârșitul anului 2021

1) TikTok.com
2) Google.com
3) Facebook.com
4) Microsoft.com
5) Apple.com
6) Amazon.com
7) Netflix.com
8) YouTube.com
9) Twitter.com
10) WhatsApp.com

Populara aplicație de partajare a videoclipurilor a ocupat prima dată locul 1 pe 17 februarie 2021, dar asta a durat doar o zi. Cu toate acestea, de atunci a început să pretindă câteva zile în martie și iarăși câteva zile în mai. După 10 august, site-ul a fost cel mai popular domeniu în majoritatea zilelor.

Site-ul a depășit Facebook ca platformă de socializare preferată din punct de vedere al traficului, deși Facebook rămâne platforma cu cei mai mulți utilizatori din întreaga lume.

Cu toate acestea, TikTok continuă să se confrunte cu diverse probleme în întreaga lume.

Conform unor reclamații, rețeaua de socializare și-ar obliga angajații să practice ture de 12 ore, cu o pauză de prânz de o oră și alte două, de numai 15 minute. „Din pricina volumului mare de muncă, moderatorilor de conținut video nu li se permite să stea mai mult de 25 de secunde la un videoclip, înainte de a decide dacă acesta este, sau nu, apt pentru publicare. Se întâmplă ca aceștia să vizioneze simultan trei până la zece videoclipuri în același timp”, se arată în plângerea aferentă procesului colectiv intentat împotriva TikTok.