Dacă ai cont de YouTube, vei fi eliminat 24 de ore de pe platformă: care sunt motivele
YouTube lansează actualizări cu privire la comentarii toxice care încalcă regulile comunității.
Așadar, conform TechCrunch, anterior, platforma a folosit instrumente precum ferestrele pop-up pentru a încuraja interacțiunile „respectuoase”, dar acum adoptă o abordare (puțin) mai asertivă, cu avertismente și timeout-uri.
Mai exact, dacă YouTube detectează și elimină comentariile abuzive, acesta va anunța utilizatorul că a încălcat regulile comunității. Astfel, dacă aceeași persoană continuă să posteze comentarii toxice, va primi un „timeout” și nu va putea lăsa alte comentarii timp de 24 de ore.
Așadar, YouTube spune că va trimite o notificare persoanelor ale căror comentarii abuzive au fost eliminate pentru încălcarea regulilor platformei. Dacă, în ciuda primirii notificării, un utilizator continuă să posteze comentarii abuzive, serviciul îi va interzice să mai posteze comentarii timp de încă 24 de ore. Compania a spus că a testat funcția înainte de lansare și a constatat că notificările și timeout-urile s-au dovedit a fi un succes considerabil.
Cu toate astea, dacă utilizatorii cred că comentariile lor nu ar fi trebuit să fie retrase, ei pot împărtăși acel feedback – deși YouTube nu a spus dacă acest lucru ar ajuta la eliminarea timpului de eliminare de pe platformă.
YouTube „taie și spânzură”, în rândul utilizatorilor
Precum menționam anterior, înainte de această actualizare recentă, YouTube a testat această măsură și a constatat că este eficientă.
„Testările noastre au arătat că aceste avertismente/timeout-uri reduc probabilitatea ca utilizatorii să lase din nou comentarii care încalcă regulile platformei”, a scris YouTube în postarea de pe blog.
Ca referință, YouTube are una dintre cele mai toxice secțiuni de comentarii din rețelele sociale și este, de asemenea, invadat de conturi false care oferă cadouri mincinoase, cripto și multe altele. Pentru a rezolva această problemă, YouTube a spus că „îmbunătățiște sistemele automate de detectare și modelele de învățare automată pentru a identifica și elimina spam-ul”.
Gigantul a menționat, de asemenea, că a eliminat peste 1,1 miliarde de comentarii spam în prima jumătate a anului 2022 și a spus că modelele sale de învățare automată se îmbunătățesc continuu, pe măsură ce spammerii își schimbă tacticile.