Ce poți face cu un Bugatti atunci când nu ai limită de viteză: magnatul care a găsit răspunsul
Dacă deții un Bugatti Chiron, ai putea la fel de bine să-l împingi la maxim pentru a vedea cum se comportă.
Acesta a fost probabil procesul de gândire și al magnatului Radim Passer, înainte de o cascadorie acum virală care l-a pus în apele fierbinți cu poliția. Vara trecută, Radim Passer și-a scos Chironul pentru o plimbare pe autostradă (Autobahn). Viteza maximă a lui Chiron este setată la 420 km/h și a vrut să vadă cât de aproape ar putea ajunge de ea în timp ce încă se simte confortabil. El a reușit să ajungă la 417 km/h pe o porțiune de 9,6 km a drumului, așa că misiunea a fost îndeplinită.
Autobahn este renumită pentru porțiunile în care nu este impusă nicio limită de viteză, ceea ce înseamnă, din punct de vedere tehnic, că poți conduce cât de repede vrei, iar mașina îți va permite. Totuși, există o mare avertizare în ochii legii: poți face asta doar atâta timp cât nu reprezinți un pericol pentru tine și pentru ceilalți. Când cel de-al doilea videoclip al lui Passer cu cascadoria a devenit viral câteva luni mai târziu, autoritățile germane au remarcat tocmai acest motiv.
Probleme cu legea
De la început, Passer a spus că au fost luate toate măsurile de precauție pentru a asigura siguranța celorlalți șoferi. Cascadoria a avut loc pe o secțiune a Autobahn cu vizibilitate excelentă în față și într-un moment în care traficul era redus. Videoclipul părea să reflecte acest lucru, arătând doar câteva vehicule care, având în vedere viteza fulgerătoare a lui Chiron, au dispărut imediat ce le-a trecut.
Totuși, poliția locală și Ministerul Transporturilor au declanșat investigații separate asupra cascadorii, în timp ce Bugatti a dezmințit public toată chestia. Când vestea despre cascadoria de acum veche a devenit virală și investigațiile au fost lansate, Passer se gândea la o posibilă pedeapsă cu închisoarea (de la doi până la șapte ani) și o amendă grea, în funcție de modul în care procurorii l-ar putea acuza. Cele două posibilități includ acuzarea lui pentru curse ilegale, deoarece nu poți acuza pe cineva pentru viteză atunci când nu ai o limită superioară de viteză sau conducere imprudentă.
Ambele însemnau că procurorii trebuiau să dovedească faptul că Passer fie s-a angajat într-o cursă ilegală (cu el însuși), fie că i-a pus pe alții în pericol. Ei nu au putut face niciuna dintre ele, informează DPA News, citată de AP. În consecință, Passer nu va fi acuzat pentru cursa respectivă, deoarece procurorii au stabilit că, într-adevăr, a luat toate măsurile de precauție pentru a se asigura că testul a avut loc fără incidente, alegând momentul și condițiile optime pentru aceasta.
Totul e bine când se termina cu bine. Iată videoclipul viral care a adus atât de multă căldură nedorită asupra milionarului și a redeschis discuția privind introducere unei limite de viteză pe Autobahn.