Bugatti chiar este un brand de lux: decizia luată de constructorul premium

Bugatti chiar este un brand de lux: decizia luată de constructorul premium

Bugatti recheamă în service un singur model Chiron pentru a inspecta șuruburile care ar putea compromite protecția structurală a vehiculului.

Bugatti a anunțat autoritățile de reglementare a siguranței din SUA că recheamă un singur model Chiron 2018 pentru a inspecta șuruburile care fixează cadrul frontal.

Suportul slăbit ar putea compromite protecția structurală a vehiculului de 1.500 de cai putere și ar putea crește riscul de rănire în caz de accident, a declarat producătorul pentru National Highway Traffic Safety Administration.

Rechemarea are loc într-un aer destul de rarefiat. Bugatti vinde doar aproximativ 80 de vehicule pe an în întreaga lume, iar hipermașina Chiron costă 3 milioane de dolari.

Și, în timp ce NHTSA vede o medie de aproximativ 650 de rechemari care implică 25 de milioane de mașini anual, este destul de neobișnuit ca o acțiune să implice un singur vehicul odată.

Când au loc acele rechemari pentru un singur vehicul, șuruburile sau șuruburile slăbite sunt o problemă comună.

Jaguar Land Rover a rechemat odată un model I-Pace 2020 pentru că lipseau elementele de fixare a scaunelor din față. Mercedes-Benz a făcut același lucru pentru un singur GLE 350 2020. Și Lamborghini a rechemat un Aventador SVJ Roadster din 2021, deoarece șuruburile strânse necorespunzător ale unui schimbător de căldură ar putea cauza desprinderea unei conducte de ulei din vehicul.

Un brand profitabil

Șeful Bugatti a explicat recent de ce compania pe care o conduce este diferită de restul industriei.

Bugatti a avut de fapt foarte mult succes și profitabil în ultimii ani. Deci, profitabilitatea nu a fost chiar problema pentru Volkswagen. Problema a fost, ce urmează? Cel mai ușor lucru pentru noi ar fi să luăm Nevera și să punem un logo Bugatti pe el și să numim asta. Dar am fost împotriva ei. Sunt un tip cu mașini electrice, dar un Bugatti ar trebui să aibă încă un motor cu combustie de ceva timp. Am dezvoltat totul în Nevera de la zero”, a spus Mate Rimac, CEO Bugatti Rimac.

„Nu veți găsi o piesă în acea mașină pe care să o găsiți pe o altă mașină, iar noi am făcut asta cu un buget redus în comparație cu ceea ce, de exemplu, Volkswagen a investit în Chiron. La fel vom face și pentru viitoarele Bugatti, creând produse cu adevărat excepționale, care nu sunt comparabile cu nimic altceva de pe piață, dar fără a cheltui miliarde pe ele. Asta e cu adevărat cheia. De asemenea, Bugatti este complet epuizat până în 2025. Aceasta este o poziție incredibil de bună”, a continuat acesta.

Citește și: