BYD Atto 3, modelul care te face să uiți de Tesla Model X, Volkswagen ID4
BYD Atto 3 a primit un rating de siguranță de cinci stele Euro NCAP, în timp ce Citroen C5 X, construit în China, și Renault Mobilize Limo, au primit evaluări de patru stele.
BYD a primit un râvnit rating de siguranță de cinci stele Euro NCAP pentru crossover-ul său electric Atto 3, cel mai recent producător de automobile chinez care a primit note de top în timp ce încearcă să câștige un loc pe piața competitivă a mașinilor din Europa.
Evaluările din Programul european de evaluare a mașinilor noi (NCAP) nu sunt obligatorii, deoarece nu certifică vehiculele pentru circulație rutieră. Dar consumatorii europeni acordă atenție testelor de siguranță Euro NCAP, iar producătorii de automobile comercializează în mod agresiv evaluări bune.
BYD încearcă să stabilească un punct de sprijin în Europa și a dezvăluit prețuri tentative pentru trei vehicule complet electrice care vor fi livrate în șase țări europene.
Atto 3 va fi vândut cu 38.000 de euro, în timp ce două modele de dimensiuni medii, SUV-ul Tang și sedanul Han, au avut un preț de 72.000 de euro.
Rivali fabricați din China
Săptămâna trecută, compania germană de închirieri auto Sixt a declarat că s-a angajat să cumpere aproximativ 100.000 de vehicule electrice de la BYD în următorii ani.
În această săptămână, BYD a lansat Atto 3 în India, care se vinde în China ca Yuan Plus.
Alte două mașini de fabricație chinezească – Citroen C5 X, construită de o societate mixtă între Stellantis și Dongfeng, și Mobilize Limo, un sedan electric produs de Renault, împreună cu Jiangling Motors, au primit ambele evaluări de patru stele.
Luna trecută, rivalul chinez Great Wall Motor a primit evaluări de cinci stele pentru SUV-ul său hibrid Coffee 01 de la marca sa WEY și pentru sedanul său electric Funky Cat de la marca ORA.
Sedanul electric EQE de la Mercedes-Benz s-a numărat printre alte vehicule care au primit un rating de cinci stele miercuri.
Sistemul de asistență pentru șofer al vehiculului – inclusiv unul care mută mașina pe cea mai lentă bandă de pe o autostradă și o oprește dacă șoferul nu răspunde – a făcut-o mașina cu cel mai mare punctaj până acum pentru funcțiile de conducere asistată, a spus Euro NCAP.