Vești bune pentru Volkswagen: ce se întâmplă cu fabrica din Wolfsburg

de: Andrei Tilimpea
27 12. 2021

Fabrica de la Wolfsburg urmează să aibă parte de mai multă activitate.

Cu toate acestea, producția va fi în continuare afectată de deficitul de semiconductori.

Volkswagen se așteaptă să producă cu aproximativ 43% mai multe vehicule la fabrica sa principală din Wolfsburg, a declarat șefa consiliului său de întreprindere, Daniela Cavallo, unui ziar german.

Creșterea ar fi o îmbunătățire semnificativă față de anul acesta, dar producția ar fi încă afectată de deficitul de semiconductori.

Anul acesta, VW se așteaptă să producă aproximativ 400.000 de mașini în Wolfsburg. Cifra este în scădere față de ceea ce Cavallo a spus anterior că a fost o țintă inițială de 1 milion.

În timp ce situația este de așteptat să se îmbunătățească în 2022, împreună cu o reducere a ofertei de cipuri, impactul penuriei va fi în continuare simțit, a declarat Cavallo pentru Wolfsburger Allgemeine Zeitung.

Programul pentru anul nu a fost încă stabilit. Dar, în prezent, planurile prevăd 570.000 de vehicule produse în Wolfsburg.

Desigur, există și riscuri implicate”, a spus Cavallo, care face parte și în consiliul de supraveghere al Volkswagen.

Volkswagen se reorganizează

Anul viitor, șeful mărcii VW, Ralf Brandstaetter, va prelua conducerea afacerii grupului în China de la Diess, în timp ce șeful Skoda, Thomas Schaefer, va deveni CEO al mărcii Volkswagen.

De asemenea, compania a promovat-o pe Hildegard Wortmann pe poziția de șef al vânzărilor globale pentru grup.

Manfred Döss va prelua departamentul de Integritate și Afaceri Juridice al grupului de la Hiltrud Werne. De altfel,  Döss, avocat de meserie, este șeful diviziei juridice a grupului din 2016 și a condus compania prin luptele sale juridice cu autoritățile din cauza scandalului privind emisiile de motorină.

Hauke ​​Stars, fost director de informații al Deutsche Börse, va fi noul șef IT al producătorului auto.

Diess a spus că reorganizarea echipei de conducere va vedea Grupul VW delegând managementul mărcilor individuale de mașini pentru a se concentra asupra acestor domenii de afaceri globale.