Secretul Digi RCS RDS: Cum ajungi să vorbești direct cu cineva, la serviciul clienți. Numărul care îți rezolvă problemele
De multe ori ne confruntăm cu situația în care vrem să luăm legătura cu relațiile cu clienții, iar acest lucru înseamnă o povară. Digi RCS RDS deține secretul cu ajutorul căruia, poți ajunge să vorbești direct cu unul dintre operatorii serviciului.
În cazul în care ești un abonat al serviciilor Digi și te confrunți cu o problemă cu cablul tv, cu conexiunea la internet sau cu rețeaua de telefonie Digi, a intra în legătură cu unul dintre operatorii companiei, poate reprezenta o misiune imposibilă uneori. Astfel, am pregătit mai multe modalități pentru a facilita accesul la zona de suport și contact al Digi prin care poți sări peste această neplăcere de moment.
Una dintre cele mai simple metode, este să suni la numărul de contact al DIGI & RCS RDS, la numărul de telefon 0314004600. În cazul în tare te afli în Italia și vrei să contactezi operatorii pentru rezolvarea unei probleme, numărul de telefon Digi Mobil Italia este 0314074077. Dacă însă ai ales să locuiești pe teritoriul Spaniei, poți face același lucru la numărul de telefon 0314006422.
Dacă nu poți lua legătura cu unul dintre angajații companiei Digi, o soluție ar putea fi reprezentată prin accesarea paginii de contact RCS RDS și să selectezi județul în care deții conexiunea TV, internet sau mobil. Astfel, vei avea acces la numerele special destinate pentru fiecare zonă a țării în parte.
Secretul Digi RCS RDS pentru a putea lua contact cu operatorii serviciului
În cazul în care vrei să parcurgi acești pași, poți accesa pagina specială Digiromania.ro și să mergi către meniul de ASISTENȚĂ. Dacă ai deja un cont creat, ceea ce va trebui să faci este să introduci datele de logare, iar în cazul în care nu deții un astfel de cont, crearea unuia durează doar câteva minute.
Astfel, poți depune sesizări cu privire la serviciile de televiziune, precum și cele de internet ori Digi Mobil. Nu uita să menționezi numărul de telefon, pentru a primi un răspuns telefonic sau pe e-mail-ul declarat în sesizare. Totodată, poți trimite o sesizare și la adresa de e-mail a companiei: serviciu.clienti@rcs-rds.ro.
Acest lucru însă, nu îți va garanta că vei reuși să găsești o soluție la problema ta. În cazul în care serviciile au fost suspendate, pentru a face dovada plății, ceea ce trebuie să faci este să trimiți chitanța pe adresa de e-mail: dovedi.plata@rcs-rds.ro.