Schimbare la Uber, din 15 februarie: ce trebuie să faci dacă vrei să mai poți folosi serviciul

de: Ciprian Ioana
15 01. 2021

Uber a venit cu ceva schimbări pentru utilizatorii din România. Iată ce trebuie să știi, ca să nu te trezești cu surprize.

Uber și-a actualizat lista de termeni și condiții și, dacă vrei să folosești în continuare servciul, trebuie să afli de ultimele noutăți. Utilizatorii din România au început să primească o actualizare a termenilor și condiții în care pot utiliza serviciul.

Compania americană susține că noile reguli vor intra în vigoare pe 15 februarie 2021.

Schimbări la Uber

Notificările trimise utilizatorilor din România se referă la schimbarea unor termeni și condiții. Compania susține că trebui să accepți actualizarea în aplicația Uber pentru a putea să folosești în continuare aplicația și serviciile Uber.

Potrivit americanilor, termenii și condițiile actualizate îți oferă mai multe informații despre serviciileoferite, precum și despre serviciile pe care le comanzi prin Uber. Acestea conțin unele modificări privind modul de accesare și de utilizare a aplicației și serviciilor Uber.

Ar fi recomandat, așadar, să consulți cu atenție Termenii și condițiile noi, deoarece se vor aplica pe viitor la modul de utilizare a aplicației și serviciilor Uber. Dacă nu ești de acord cu Termenii și condițiile actualizate, poți rezilia acordul cu Uber în orice moment, prin închiderea contului.

O precizare importantă în același context: Uber susține că nu s-a modificat modul în care sunt colectate și folosie datele tale personale. Toate informațiile sunt de găsit AICI. 

Pe perioada pandemiei, serviciile de ride-sharing ca Uber au avut de suferit. Multă lume a lucrat de acasă, așa că numărul comenzilor a scăzut considerabil. Un studiu cuprins în Digital Auto Report 2020 arată că referința pentru modalitățile alternative de mobilitate s-a redus cel mai mult în Germania, unde 77% dintre respondenți intenționează să le folosească mai puțin.

Tendința este aceeași în SUA (56%) și în China (51%). În timp ce în China și în SUA, consumatorii utilizează în principal propriul vehicul, în Germania, recurg în aceeași măsură la mașina personală, bicicletă și mersul pe jos.

Cu alte cuvinte, lumea a redescoperit că este mult mai sigur să folosească propria mașină atunci când chiar a fost nevoită să iasă din casă pentru a ajunge undeva.