De ce nu mai merge lumea cu Uber și alte servicii similare: studiul care vine cu toate concluziile

De ce nu mai merge lumea cu Uber și alte servicii similare: studiul care vine cu toate concluziile

Pandemia a schimbat multe comportamente de consum și, din dorința de a păstra distanțarea socială, oamenii își reorganizează altfel timpul. Pentru Uber și alte platforme similare s-ar putea să fie o lovitură.

În pandemie, una dintre regulile impuse și cea care ar putea ajuta la ținerea sub control a pandemiei este distanțarea socială. E un termen cu care întreaga lume s-a familiarizat, vrând-nevrând, în ultimele aproape nouă luni. În acest context, transportul public și companiile de ride-sharing au de suferit.

Restricțiile au modificat comportamentul oamenilor și asta se vede.

De ce evită lumea Uber în pandemie

Studiul, cuprins în Digital Auto Report 2020, arată că referința pentru modalitățile alternative de mobilitate s-a redus cel mai mult în Germania, unde 77% dintre respondenți intenționează să le folosească mai puțin. Tendința este aceeași în SUA (56%) și în China (51%). În timp ce în China și în SUA, consumatorii utilizează în principal propriul vehicul, în Germania, recurg în aceeași măsură la mașina personală, bicicletă și mersul pe jos.

”La începutul acestui an, estimările indicau o creștere a preferinței consumatorilor pentru platformele de mobilitate și a modalităților de proprietate alternative în detrimentul propriilor automobile. Pandemia a inversat, cel puțin o vreme, această tendință. Oamenii sunt foarte preocupați de sănătate și, ca urmare, caută modalități de mobilitate care le oferă mai multă siguranță. Din acest motiv, vor continua să folosească platformele de mobilitate în măsura în care acestea vor reuși să le câștige încrederea prin măsurile de igienă și protecție care sunt acum mai importante decât prețurile reduse”, a declarat Daniel Anghel, Partener și Lider pentru Industria Auto, PwC România.

Cu alte cuvinte, lumea a redescoperit că este mult mai sigur să folosească propria mașină.

În Germania, spre exemplu, motoarele pe benzină continuă să fie cele mai căutate. La fel și-n SUA. În schimb, în China, 68% dintre consumatorii cu vârsta sub 40 de ani preferă motoarele electrice, comparativ cu doar 46% în Germania și 37% în SUA.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI