Reacția șocantă a Reddit față de dezinformarea COVID: cum a acționat platforma de socializare

de: Ozana Mazilu
02 09. 2021

Reddit a revenit, în cele din urmă, asupra dezinformării COVID-19, în urma apelurilor crescânde de a acționa, deși probabil nu va satisface mulți dintre criticii săi.

Rețeaua de socializare a interzis contul r/NoNewNormal și a dezactivat alte 54 de subreddit-uri, dar nu și în legătură cu chestiunile false. NoNewNormal a dezinformat în masă, în ciuda avertismentelor.

Cu toate acestea, compania nu a abordat dezinformarea în sine. Reddit a spus că limitează postările care încurajează un „risc semnificativ de vătămare fizică” sau sunt manipulări destinate să-i inducă în eroare pe alții, dar nu a menționat nicio acțiune de ștergere a postărilor cu informații false despre vaccinurile contra Covid.

Reddit și-a apărat anterior poziția, argumentând că platforma sa a fost menită să încurajeze conversații „deschise și autentice”, chiar dacă acestea nu sunt în concordanță cu un consens larg stabilit. Cu toate acestea, această poziție nu a satisfăcut mulți dintre utilizatorii Reddit. Business Insider a menționat că 135 de postări au devenit private, în semn de protest față de toleranța aparentă a Reddit față de dezinformarea COVID-19.

Criticii au susținut că Reddit a lăsat aceste grupuri să înflorească cu informații eronate prin „inacțiune și răutate” și că Reddit nu a fost consecvent în aplicarea propriilor politici privind dezinformarea și abuzul.

Răspunsul la cazurile de dezinformare sugerează că Reddit are un comportament dăunător. Site-ul se găsește adesea încercând să-și echilibreze nevoia de a mulțumi agenților de publicitate, cu dorința de a promova libera exprimare. Doar că toate aceste acțiuni de dezinformare de pe platforma de socializare produc revoltă. Mai ales când Reddit nu face nimic în acest sens.

Funcția pe care Reddit o copiază de la TikTok: va fi detronată cea mai populară aplicație?

Rețeaua de socializare este pe cale să facă din secțiunea video o piatră de temelie a aplicației sale mobile.

Compania a declarat pentru TechCrunch că lansează un feed video tip TikTok către utilizatorii aplicației iOS printr-o secțiune dedicată.

De acum încolo, așadar, vei vedea o colecție de videoclipuri prin care să dai scroll atât din secțiunile la care te-ai abonat, cât și din comunitățile conexe. Ca de obicei, poți vota pozitiv sau negativ, comenta sau acorda premii.