Mercedes-Benz a prezentat conceptul EQT, premergătorul unei utilitare de dimensiuni mici

de: Ozana Mazilu
11 05. 2021

Legendarul skateboarder Tony Hawk a colaborat cu producătorul german de automobile Mercedes-Benz pentru o nouă reclamă al noului concept EQT al brandului – dar și un longboard electric futurist.

În reclama pe care o poți vedea mai jos, Hawk poate fi văzut defilând pe placă într-un peisaj urban, întorcând toate capetele pe stradă.

„Hei Tony, de ce ai trecut la electricitate?” îl întreabă un spectator pe Hawk. „Am motivele mele”, răspunde el, înainte de dezvăluirea noului vehicul.

Vezi mai jos reclama marca Mercedes-Benz, cu Tony Hawk în rol principal


Hawk introduce apoi longboardul într-un port de încărcare încorporat în partea din spate a noului concept EQT al celebrului producător de vehicule – un monovolum complet electric destinat „familiilor și fanilor sporturilor și altor activități recreative”, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

EQT, care a avut premiera recent, face parte din incursiunea Mercedes pe piața complet electrică. Brandul intenționează să lanseze sedanul său emblematic, EQS, la un moment dat anul viitor. Impresiile timpurii despre EQS au fost în mare parte pozitive pentru aspectul și finisajele sale luxoase – dar și un ecran tactil gigantic de 56 inch.

Dezvăluirea aceasta arată totuși un monovolum care nu este încă pregătit să intre în producția de serie încă. În cele din urmă, va fi disponibil atât în ​​configurații cu cinci, cât și cu șapte locuri și va include uși glisante și un compartiment de bagaje considerabil în spate.

Cu alte cuvinte, Hawk va putea să-și înghesuie cu ușurință întreaga familie în interiorul camionetei – precum și o colecție întreagă de skateboarduri și longboarduri în portbagaj.

O versiune T-Class alimentată cu gaz va fi prezentată prima, la un moment dat anul viitor, urmând o versiune complet electrică.

Cu toate acestea, niciun cuvânt despre disponibilitatea unui longboard electric fabricat de Mercedes. Această parte, din păcate, a fost, cel mai probabil, doar o acțiune publicitară pentru a-i face pe oameni să vorbească despre EQT.