Lovitură de zile mari, împotriva Băncii Transilvania: fosta șefă ANAF târăște banca în instanță

de: Mădălina Bahrim
27 12. 2021

Anul nu se încheie deloc în termeni favorabili pentru Banca Transilvania. Aceasta a fost dată în judecată de fosta șefă a Fiscului, Eliza Marin.

Conform dezvăluirilor oferite în exclusivitate de Bzi.ro, Eliza Marin cere daune morale după o eroare comisă de funcționari.

Este vorba despre daune morale în valoare de 10.000 de lei.

„Femeia susține că banca i-ar fi creat un prejudiciu prin divulgarea datelor sale cu caracter personal către o altă persoană„, precizează sursa citată.

Care sunt acuzațiile fostei șefe a Fiscului

„Eu am încheiat cu Banca Transilvania un contract de credit cu card Visa Gold / Mastercard Forte, contract pe baza căruia a fost deschis un cont bancar. Pe 11 septembrie 2020, am fost contactată pe aplicația Facebook Messenger de C.C., care m-a informat că a primit prin intermediul Poștei o serie de documente care îmi aparțineau și pe care mi le-a transmis prin câteva poze.

Astfel, am constatat că banca a transmis către domnul respectiv o notificare ce îmi era destinată mie și în cuprinsul căreia se indicau datele mele cu caracter personal, datele legate de contractul de cont curent, informații cu privire la sumele total creditate și ratele restante ce nu au fost achitate la termen, precum și copii după contractele încheiate cu banca”, a precizat Sorina Eliza Marin în cererea adresată judecătorilor ieșeni.

„Fapta ilicită constă în neglijența flagrantă a organelor pârâtei în gestionarea datelor mele cu caracter personal, ce a dus la divulgarea acestora către terțe persoane, fără autorizarea mea”, a încheiat Sorina Eliza Marin.

La rândul lor, și reprezentanții băncii și-au expus propria poziție în raport cu acuzațiile care li se aduc.

„Subiectul la care vă referiți este obiectul unui dosar aflat pe rolul Judecătoriei Iași. Până acum, cererea de chemare în judecată încă nu a fost comunicată Băncii Transilvania. Pentru a nu aduce nicio atingere actului de Justiție, BT înțelege să se abțină de la orice comentariu public, până la pronunțarea unei soluții definitive de către instanța învestită cu soluționarea dosarului, urmând să ne conformăm eventualelor măsuri care vor fi dispuse în cauză”, au declarat reprezentanții Băncii Transilvania.