EA are planuri îndrăznețe pentru franciza Battlefield: ce urmează pentru cunoscutul joc
La fel ca Assassin’s Creed, Battlefield se transformă într-un „univers conectat”.
EA adaugă mai multe resurse în serie și reînnoiește structura studiourilor sale pentru a susține această viziune, în ciuda primirii “calde” pentru Battlefield 2042.
„În ansamblu, suntem all-in pe Battlefield”, a declarat directorul operațional al EA, Laura Miele. „În mod colectiv, ne străduim să-i deblocăm potențialul enorm.”
Se spune că mai multe studiouri din America de Nord și Europa lucrează la jocuri și experiențe Battlefield. Unul dintre acestea este Battlefield Mobile, care va fi lansat anul viitor.
Vince Zampella, șeful Star Wars Jedi: Fallen Order și al studioului Apex Legends Respawn Entertainment, este acum responsabil de franciza Battlefield. Zampella, care a preluat anul trecut DICE LA, va continua să conducă Respawn. Pe lângă producerea originalului Call of Duty, el a lucrat la jocurile Titanfall și Medal of Honor.
EA țintește sus
„Intenționăm să construim un univers Battlefield, unul cu proiecte multiple care sunt interconectate cu jucătorul din centru”, a spus Zampella. „Vom continua să evoluăm și să creștem Battlefield 2042 și vom explora noi tipuri de experiențe și modele de afaceri pe parcurs pe care le putem adăuga la această bază pentru a oferi o gamă uimitoare de experiențe pentru jucătorii noștri.”
Byron Beede, un alt veteran al Call of Duty angajat ca director general Battlefield anul acesta, a declarat că EA are un „plan pe termen lung” pentru serie. Cu toate acestea, accentul principal în acest moment este sprijinirea Battlefield 2042.
Efectul Ripple, care a funcționat în modul de personalizare Portal al Battlefield 2042, și un nou studio condus de designerul Halo, Marcus Lehto, vor ajuta DICE să îmbunătățească acel joc. DICE tocmai a lansat un patch care a vizat interfața de utilizator greoaie a Battlefield 2042 și a remediat o mulțime de erori.
Între timp, directorul general DICE, Oskar Gabrielson, va părăsi compania la sfârșitul anului. Fostul director al studioului Ubisoft Annecy, Rebecka Coutaz, preia acest rol.