Dacia, victorie importantă pe piața din Europa: cu ce se laudă gigantul de la Mioveni

de: Alexandru Puiu
22 11. 2021

Dacia trece printr-o perioadă foarte bună din prisma comenzilor de autoturisme. Ar fi fost ideal dacă reușea să le și producă suficient de repede, dar din cauza crizei mondiale de cipuri întâmpină dificultăți majore.

Dacia Spring pare să fie un succes răsunător pentru constructorul de la Mioveni, chiar dacă producția primei mașini electrice românești se realizează în China. Interesul este atât de mare pentru bolidul autohton cu propulsie verde, încât comenzile de pe bătrânul continent au atins pragul de 40.000.

Dacia Spring, o victorie importantă

Persoanele interesate de Dacia Spring au putut face comandă la noua mașină încă din luna martie a acestui an, chiar dacă primele exemplare au fost livrate șase luni mai târziu. În acest timp, conform oficialilor Dacia, aproximativ 40.000 de exemplare au fost comandate. În primele trei luni, din martie până în iunie 2021, când niciun astfel de autoturism nu era pe străzi, s-au înregistrat peste 16.000 de cereri pentru Spring.

Media lunară a comenzilor, după primele trei luni dedicate entuziaștilor, a fost de aproximativ 5000, în întreaga Europă. „Cu aproape 40 000 de comenzi înregistrate în opt luni, Dacia Spring cunoaşte un excelent demaraj comercial. Ca soluţie de mobilitate electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienţi tradiţionali ai mărcii Dacia cât, mai ales, un număr foarte mare de clienţi noi. R-EVoluţia este aşadar în plină desfăşurare!”, a declarat Xavier Martinet, Director de Marketing şi de Vânzări Dacia.

Una peste alta, Dacia Spring pare să fie mașina perfectă pentru un public surprinzător de larg. În contextul în care media europeană de utilizare a unui autoturism personal este de 30 kilometri pe zi, iar Spring promite 305 kilometri departe de priză, încărcarea nu pare să fie o sursă semnificativă de stres.

Pe piața din România, Dacia Spring s-a bucurat până la această oră de aproximativ 7500 de comenzi, multe dintre ele de la clienți care nu au mai interacționat în trecut cu autoturismele brandului.