Ce fel de conținut este viral pe Facebook: platforma de socializare a lansat raportul cu cele mai vizualizate postări
Facebook vrea ca oamenii să știe ce fel de conținut de pe platforma de socializare este cel mai popular. Așa că a realizat cel mai mare raport de până acum și l-a pus la dispoziția utilizatorilor. Iată la ce se uită lumea pe cea mai mare platforma de socializare.
Rețeaua de socializare a lansat primul său „raport de conținut vizualizat la scară largă”, documentând ceea ce susține că este cel mai vizionat conținut de pe platforma sa în al doilea trimestru al anului 2021, în Statele Unite. Astfel, aflăm din acesta că cel mai popular conținut nu este cel politic.
Datele de la CrowdTangle, o platformă de analiză deținută de Facebook, arată că oamenii se uită, în mod obișnuit, la postările personalităților și ale Newsmax, Fox News, Ben Shapiro și Dan Bongino.
Niciunul dintre aceste nume nu apare în cel mai recent raport al Facebook, care a inclus liste cu domenii performante, pagini și postări publice specifice despre care a spus că au atras cele mai multe priviri. Printre domeniile de top s-au numărat YouTube, Amazon, Unicef, GoFundMe, Spotify și TikTok.
La ce se uită lumea pe Facebook
Link-urile cele mai vizualizate includ un site web pentru o organizație asociată cu foști jucători de fotbal Green Bay Packers. Această pagină a atras peste 87 de milioane de oameni, potrivit Facebook. Un magazin online pentru produsele CBD a fost numărul doi pe listă, cu 72 de milioane de vizualizări. Un GIF pentru pisici de la Tumblr cu puțin peste 49 de milioane de vizualizări a fost, de asemenea, pe listă.
Când vine vorba de cele mai vizualizate pagini publice, raportul Facebook a inclus Unicef, precum și site-ul pentru animale The Dodo, LADbible și Sassy Media, dar și alți editori care au construit companii media din conținut viral de Facebook. În special, cea mai mare parte a conținutului prezentat de Facebook în raportul său nu părea să fie în mod evident politic.
„Multe dintre cele mai vizualizate pagini s-au concentrat pe partajarea conținutului despre animale de companie, gătit, familie și conținut viral relatabil”, a scris Facebook într-un comunicat.
Interesant este că cele mai vizualizate postări individuale au fost toate o colecție de meme bazate pe text, încurajând utilizatorii să răspundă la întrebări ușoare (și mai ales plictisitoare), cum ar fi ce alimente nu le plac. Postările de acest gen au avut peste 80 de milioane de vizualizări, potrivit Facebook.
Nu este prima dată când Facebook încearcă să contracareze percepțiile că cel mai popular conținut al său este unul politic. Compania spune că va lansa regulat raportul cu „conținut vizualizat la scară largă”, pentru a ajuta oamenii să înțeleagă ce tip de conținut este cel mai văzut.