Ce au văzut oamenii pe internet: o animație Disney a depășit până și Mandalorian, The Office

de: Alexandru Puiu
27 01. 2021

De ceva timp, cei de la Nielsen au început să monitorizeze audiențele înregistrate de servicii de streaming, nu doar cele generate de posturi TV, iar concluziile sunt interesante.

Deși durează un pic din momentul în care aflăm obiceiurile de streaming al oamenilor, raportat la perioada în care au fost înregistrate, cei de la Deadline au atras atenția asupra conținutului video de care s-au bucurat mulți dintre noi de sărbători. Nielsen a măsurat la ce s-au uitat americani între 21 și 27 decembrie și un total de 1,669 miliarde de minute de streaming au fost dedicate unei animații.

Pe primul loc, indiferent cum măsori audiența, s-a aflat Soul al celor de la Pixar, pe care îl poți vedea pe Disney+, unde serviciul de streaming este disponibil. Animația ar fi trebuit să ajungă în cinematografe, dar din cauza pandemiei, a fost distribuită exclusiv prin serviciul de streaming al gigantului american. 

Pe poziția a doua s-a aflat The Office. Serialul clasic a înregistrat 1,435 miliarde de minute de streaming, cu mențiunea că show-ul a fost lider în acest clasament pe toată perioada anului 2020. Ca un detaliu de context, serialul de comedie este disponibil integral la această oră doar pe Peacock, un alt serviciu de streaming.

The Mandalorian a ocupat poziția a cincea în top cu aproximativ un miliarde de minute de streaming, o altă victorie pentru Disney+. Netflix, în schimb, s-a bucurat de ocuparea locurilor trei și patru, cu Bridgerton (1,2 miliarde de minute) și The Midnight Sky al lui George Clooney cu 1,1 miliarde de minute.

Ar fi fost interesant să aflăm și performanța înregistrată de Wonder Woman 1984, dar cei de la HBO Max sau WarnerMedia nu au fost foarte transparenți pe marginea acestui subiect. Popularitatea se pare totuși că a fost suficient de mare încât să se înceapă munca la un al treilea lung metraj din serie pe repede înainte.