Dacia de senzație pe care românii n-o vor putea cumpăra. De ce face deja valuri?
Sandero face legea în Europa, pentru Dacia, când vine vorba de vânzări. Iar acum, în septembrie, un nou model va completa portofoliul producătorului. Cea mai tare versiunea ar fi de tip RS.
Noul Sandero e un model foarte așteptat. Odată cu acesta, Dacia intră într-o eră nouă. Renunță la platforma pe care Renault a lansat-o în 1998 și trece la CMF-B, adică cea utilizată deja pe versiunea Clio.
Totodată, chiar și în 2020, Sandero și Duster au avut un parcurs excelent în Europa, în numeroase piețe. Iar odată cu noul Sandero e de așteptat ca Dacia să treacă și spre modele hibride și chiar electrice (independent de modelul Spring).
Pe 7 septembrie va fi marele moment. Mașina ar ajunge în anumite țări, la vânzare, până la finalul anului. Deocamdată, nu e clar dacă și România va fi pe listă, dar dat fiind că Dacia n-a mai avut niciun model nou de ceva ani, e posibil să încerce să acopere cât mai mult în primă fază.
Cea mai puternică Dacia Sandero nu ajunge și în România
Recent, publicația Motors Actu nota că o versiune Sandero RS va fi disponibilă în America de Sud. Ar însemna o versiune cu motor de 130 CP cu un motor TCe de 1,3 litri. Versiunea RS nu e străină de Sandero. Ba chiar în urmă cu un an Renault a lansat așa ceva pe piața din America Latină.
Odată cu trecerea la platforma CMF-B, folosită deja de Renault pe Clip sau Captur și de Nissan pe Juke, Sandero ar beneficia de tehnologia E-Tech pentru versiuni hibride. Asta ar însemna un motor pe benzină de 1,6 litri și două motoare electrice cu o putere totală de 140 CP. Dar o așa versiune n-ar ajunge pe piață mai devreme de 2022, dacă nu chiar 2023.
Noua Dacia va prelua diverse elemente de la Clio, inclusiv sistemul de infotainment cu ecran de 9,3 inci. Iar ca preț te poți aștepta să pornească de la 9.000 de euro.