Cum creezi grupuri de contacte în Outlook, să trimiți emailuri la mai multe persoane dintr-un click
Microsoft Outlook este unul dintre cei mai versatili clienți de email pentru PC sau Mac. Dacă știi cum creezi grupuri de contacte în Outlook ai putea fi semnificativ mai eficient în a expedia mesaje.
În cazul în care ești utilizator de Microsoft Outlook cu experiență, modul tradițional de a redacta un mesaj implică tastarea unui expeditor, a unui subiect și a corpului mesajului. În unele cazuri, s-ar putea să tastezi cu răbdare mai multe contacte în câmpurile Carbon Copy – CC sau Blind Carbon Copy – BCC.
Dacă lucrezi însă cu mai multe persoane în aceeași echipă, poate le trimiți cinci emailuri pe zi tuturor. Tastezi fiecare adresă de mână sau le iei din lista de contacte. Indiferent de proces, dacă nu apelezi la definirea unui grup de contacte, probabilitatea să greșești este destul de mare.
Trecând însă peste contextul în care grupurile de contactate în Outlook ți-ar putea fi utile, important este să știi cum le ”construiești”. Din fereastra aplicației, în colțul din stânga jos, apasă pe iconița aferentă contactelor, cea cu două siluete. În funcție de versiunea de Office, s-ar putea chiar să vezi cuvântul People. Apasă pe el.
Din meniul principal din partea de sus a ecranului, la secțiunea Home, apasă pe New Contact Group. Te vei confrunta cu o nouă fereastră la fel ca în cazul capturii de ecran de mai jos. Definește un nume pentru noul grup la secțiunea Name. Pe viitor, va fi suficient să scrii acest nume la destinatar, iar mesajul tău va pleca la toți cei din listă.
Apasă pe Add Members, alege un contact existent din Outlook sau Windows Contacts pentru a adăuga în grup. Eventual, poți opta pentru Contact Nou. În acel context, vei putea tasta numele complet, adresa de email și, opțional, alte detalii aferente persoanei respective. Confirmă cu Ok și repetă procesul pentru celelalte contacte. Noul grup se salvează automat. La anumite versiuni de Outlook s-ar putea să fii nevoit să apeși pe Save & Close.