Noua mașină Renault care te face să visezi la o Dacia fix la fel
Noul Renault Clio te va face să-ți dorești o mașină Dacia care să arate exact la fel. Nu doar că Renault Clio va fi cel mai mare rival al Sandero, dar ar putea fi o mașină mai bună, iar bordul, cu siguranță arată fantastic.
Reprezentanții Renault au anunțat că vor prezenta noua generație Clio în cadrul Salonului Auto de la Geneva, dar, până atunci, te poți delecta cu câteva fotografii care dezvăluie interiorul viitorului model.
Renault reușește, în sfârșit, să vândă o mașină ieftină cu un design interior premium care te-ar putea atrage mai mult decât Dacia Sandero, dacă ești admirator al mașinilor hatchback.
Renault Clio 2019, mașina care o să-ți placă mai mult decât Dacia Sandero
Clio este una dintre cele mai de succes modele alte companiei franțuzești, iar anul acesta va ajunge deja la generația a patra.
Șeful departamentului de design al Renault a declarat pentru Auto Express că designul exterior al noului Clio a evoluat, dar interiorul este cel care te va impresiona, pentru că acolo s-a creat o adevărată revoluție, dacă e să compari cu generațiile precedente.
Vei beneficia de un confort sporit datorită materialelor de înaltă calitate aplicate pe toate elementele de tapițerie și pe bord, dar și datorită spațiului. Noul Renault Clio este mai spațios și mai aerisit, conform afirmațiilor reprezentantului companiei, dar imaginile vorbesc de la sine.
Bordul are un design modern care pare să fie adaptat noilor cerințe ale pieței, aspect la care Dacia încă mai are mult de lucrat.
Renault Clio îți oferă bordul pe care ți l-ai dorit mereu
Ceea ce frapează la bordului viitorului Clio este ecranul imens de 9,3 inci, mai mare chiar și decât cel de la Renault Espace MPV. Această caracteristică te va ajuta să navighezi mult mai ușor prin funcțiile și aplicațiile mașinii, iar sistemul de navigație va fi mai vizibil, fără să mai adaug și rolul său decorativ. Și, evident, sistemul va fi compatibil cu Android Auto și Apple Car.
Toate controalele au fost aduse pe consola centrală, ca să fie accesibile în special șoferului, dar și pasagerului din dreapta. Bordul pare mai „aerisit”, nu e acoperit de butoane, manete și lumini care să te obosească și să-ți distragă atenția, iar aeratoarele au o dispunere mai eficientă pentru temperatura habitaclului.
Șeful de design n-a divulgat și informații despre detaliile tehnice, dar, ca să facă mașina mai spațioasă în interior, volanul a fost puțin micșorat, astfel că nu trebuie să-ți faci griji că nu încapi pe locul șoferului pentru că ești mai corpolent. Oricum, ar trebui să existe și funcții de reglare a înălțimii volanului și a scaunului.
Noul Renault Clio va fi prima mașină a companiei proiectată pe platforma CMF-B, după ce francezii s-au grupat cu japonezii de la Nissan. Modelul standard va avea motorizare pe benzină și se dorește o creștere a capacității motorului de la 0.9 la 1.3 litri, dar se așteaptă și o versiune diesel de 1.5 litri dCi.