Reclame Super Bowl 2019: Microsoft apelează la ”coarda sensibilă” cu un altfel de clip
Super Bowl 2019 va avea loc în acest weekend, pe 3 februarie. Deși unii vor aprecia evenimentul pentru partea de fotbal american, meciul a devenit o tradiție când vine vorba de reclame, iar cea de mai sus este a Microsoft.
Într-un univers în care majoritatea reclamelor de tech includ ironii mai mult sau mai puțin ieftine la adresa concurenței, cu ocazia reclamei care va fi difuzată în timpul Super Bowl 2019, Microsoft a mers în altă direcție. Clipul de mai sus de aproximativ două minute nu spune nimic rău despre nimeni.
Aceasta este o reclamă la Xbox Adaptive Controller. Gadgetul cu pricina a fost lansat în urmă cu câteva luni și este menit să faciliteze interacțiunea persoanelor cu diverse forme de handicap motor cu jocuri. Cu dimensiuni generoase, taste direcționale și două paduri mari, dispozitivul este complet programabil în funcție de problemele persoanei care urmează să-l folosească. Suportă conectarea simultană a nu mai puțin de 19 alte accesorii pentru ca, în final, orice joc să poată fi folosit de către oricine. Dacă vrei, poți să te joci până și cu picioarele.
Gadgetul Xbox Adaptive Controller este unic și ar fi fost păcat ca Microsoft să nu-l promoveze cu entuziasm, având în vedere nișa sa restrânsă.
Vizavi de Super Bowl 2019, prezența celor de la Microsoft în eveniment cu această reclamă este una specială. Americanii nu au mai făcut această investiție semnificativă în promovare din 2014. Motivul s-ar putea să aibă legătură și cu sumele foarte generoase care ajung să fie asociate unui asemenea clip. Doar difuzarea unei reclame de 4,5 milioane de dolari costă 30 de secunde. La acea sumă, se adaugă costurile de producție.
În final, videoclipul realizat de Microsoft evidențiază toate modurile în care persoane cu diverse forme de handicap se pot juca pentru prima oară niște jocuri complexe. Este de reținut că respectivul dispozitiv funcționează în egală măsură cu un Xbox sau PC.