Noul Volkswagen Passat costă o mică avere. Tocmai s-a lansat în România și e cea mai căutată mașină a momentului
Noul Volkswagen Passat a fost lansat și în România, dar este destul de scumpă, dar nu cred că este ceva surprinzător. Passat a fost una dintre cele mai iubite mașini de către români datorită performanțelor, designului și consumului și este foarte probabil să rămână și de acum foarte populară, în ciuda prețului foarte ridicat.
De ce ai vrea un Passat în locul unei mașini Dacia? Poate pentru că versiunea standard, de exemplu, adică cea mai ieftină, oferă avantaje pe care la Dacia le ai abia la cel mai scump model. Sigur, prețurile nu se pot compara.
Românii au fost mereu fascinați de limuzine, chiar dacă puțini au avut cu adevărat nevoie de o astfel de mașină care nu este tocmai una de familie. Da, este spațioasă, dar nu a fost gândită pentru a-ți lua toată familia numeroasă la mare și la munte, în vacanță. Dar acest aspect a contat prea puțin, având în vedere performanțele. Rămâne de văzut dacă o să mai fie o mașină de viitor, dacă iei în considerare restricțiile privind emisiile poluante și nevoia de mașini cu un consum de carburant cât mai mic.
Cu ce vine în plus Noul Volkswagen Passat…în afară de preț
N-as putea spune că noul Volkswagen Passat este revoluționar. De fapt, nu este deloc, însă prețul de pornire te face să crezi că aduce multe noutăți. Conform configuratorului online, prețul de pornire este de peste 27.500 de euro. Pentru acești bani, primești versiunea standard, cea mai ieftină, dar are deja un motor pe benzină de 1.6 litri și 120 de cai-putere. În plus, este echipată și cu o cutie de viteze automată de tip DCT, jante din aliaj cu diametrul de 16 inci și blocuri optice cu LED.
Avantaje ai și la capitolul echipare multimedia – pilot automat adaptiv, frânare autonomă de urgență și asistent pentru schimbarea benzii de mers.
Dacă vrei în continuare diesel, poți fi fericit, pentru că noul model Passat poate fi achiziționat și cu motorizare pe motorină, motor de capacitate 2.0 litri, cu o turbină (190 cai-putere) sau două turbine (240 cai-putere).
De asemenea, dacă vrei ca Passat să fie mașina ta de familie, ai și versiunea „break”, dar pentru ea trebuie să scoți din buzunar încă 1.100 de euro. Deci prețul de pornire sare de 28.000 de euro. Mai mult ca sigur însă, vei plăti peste 30.000 de euro pentru această mașină, deoarece cu greu poți să refuzi echipamentele opționale.
A, și să nu uităm: există și o variantă cu tracțiune integrală.