Noua reclamă la iPhone Xr este amuzantă, într-un mod ciudat

de: Alexandru Puiu
21 02. 2019

Formatul reclamelor la iPhone a variat foarte mult în ultimii ani, de efecte speciale spectaculoase și randări desprinse de realitate, până la ilustrarea unor scenarii de utilizare aparent banale. Cel mai nou clip pentru promovarea iPhone Xr intră în a doua categorie.

Nu se întâmplă des să mai vezi o reclamă de tech care să încerce să fie amuzantă, fără să atace concurența. Este suficient să te uiți la multe dintre clipurile de promovare de la Galaxy S și Galaxy Note din ultimii ani pentru a vedea că posesorii de iPhone sunt atacați într-un mod ironic. Cu cea mai recentă reclamă la iPhone Xr, Apple a încercat să surprindă umorul într-o situație socială, deși s-ar putea să nu rezoneze cu oricine.

Intitulată Bokeh`d, reclama surprinde interacțiunea dintre trei mame. În respectivul context, una dintre ele scoate telefonul pentru a se lăuda cu o fotografie. În imaginea respectivă este fiul ei împreună cu un al doilea copil, al mamei de lângă ea. Pentru că imaginea a fost realizată cu modul portret, al doilea copil din fundal este încețoșat complet. Cea de-a doua mamă, ofuscată, folosește bokeh sub formă de verbe și întreabă dacă i-a încețoșat intenționat copilul.

Aici intră în ecuație beneficiul faptului că fotografia a fost arătată pe un iPhone Xr. Acesta vine la pachet cu posibilitatea ajustării adâncimii câmpului – Depth Control, după ce a fost imortalizată imaginea. Ca urmare, printr-un simplu swipe, copilul din fundal începe să se vadă clar, iar situația este detensionată.

Per ansamblu, construcția clipului este una destul de creativă, deși sunt reticent că un număr important al posesorilor de iPhone Xr, Xs sau Xs Max utilizează opțiunea respectivă. În orice caz, acesta este al doilea clip pentru promovarea camerei la noile iPhone-uri, după ce o reclamă lansată în urmă cu câteva săptămâni ți-a pus New York-ul