Marvel duce provocarea #10YearChallenge la un cu totul al nivel

de: Alexandru Puiu
20 01. 2019

Marvel a făcut o treabă foarte bună cu universul său cinematografic, iar pentru a-ți arăta evoluția personajelor tale preferate, a îmbrățișat provocarea #10YearChallenge.

În ultima săptămâna, fluxul tău informațional de pe Facebook a devenit încărcat cu fotografii comparative ale prietenilor tăi menite să evidențieze provocarea virală #10YearChallenge. Unii au optat pentru versiunea originală a ideii și au postat colaje cu fotografii personale la distanță de aproximativ 10 ani. Alții au fost ghiduși și au văzut întregul context ca un pretext pentru glume,

Marvel și-a luat super eroii din filme și i-a integrat într-o serie de colaje pornind de la premisa inițială a #10YearChallenge. Rezultatele sunt interesante și pot fi găsite toate pe contul oficial de Twitter al companiei.

În final, a fost vorba de doar două tweet-uri cu șapte colaje formate din câte două fotografii cu personaje iconice din seria Avengers. Până și evoluția logoului pentru Marvel Studios de-a lungul anilor a fost evidențiată cu această ocazie.

Pentru provocarea #10YearChallenge, îi avem pe Iron Man interpretat de Robert Downey Jr., Thor – Chris Hemsworth, Captain America – Chris Evans, Black Widow – Scarlett Johansson, Nick Fury – Samuel L. Jackson, Phil Coulson – Clark Gregg și Hawkeye – Jeremy Renner. Cele mai multe dintre fotografiile menite să fie din prezent au fost ales din Avengers: Infinity War, dar au fost și câteva cadre din trailerul la Avengers: Endgame. Cadrele inițiale sunt preluate din prima apariție a personajului respectiv într-un film din MCU.

Ca o notă de subsol interesantă, imaginile din trecut cu Fury Coulson sunt luate din iminentul Captain Marvel, a cărui acțiune se petrece înainte de primul Avengers. În viitorul film, Samuel L. Jackson și Clark Gregg au fost întineriți computerizat, dar efectul este cât se poate de verosimil. Cu alte cuvinte, nu vorbim neapărat de o distanță exactă de 10 ani între poze, dar echipa de media a Marvel a profitat creativ de un viral al momentului.