Galaxy S10 5G stă prost cu semnalul: cât de supărați sunt utilizatori

de: Alexandru Puiu
12 04. 2019

Până la lansarea Galaxy Fold, Samsung Galaxy S10 5G este cel mai scump smartphone al sud coreenilor, dar se pare că stă prost la capitolul conectivitate.

Sunt multe motive să investești în cel mai nou smartphone din portofoliul Samsung. Din păcate, toate atuurile din lume și toate inovațiile nu țin loc de faptul că nu poți să dai un telefon sau să navighezi cu el pe internet. Din păcate, un număr semnificativ de utilizatori ai noului aparat au întâmpinat astfel de probleme în Coreea de Sud.

Din cauza lipsei de implementare a rețelelor 5G în foarte multe țări, Samsung Galaxy S10 5G nu se vinde momentan decât în Coreea de Sud. În teorie, urmează să fie oferit în urmtătoarele săptămâni în Statele Unite ale Americii. Dacă problemele sesizate însă de sud coreeni se dovedesc a fi la scară largă, nu este exclus ca lansarea gadgetului să fie amânată.

Spre surprinderea celor care au investit o sumă foarte generoasă în Galaxy S10 5G, terminalul întâmpină o serie stufoasă de probleme de conectivitate. Având însă în vedere că acesta e primul terminal disponibil comercial cu conectivitate 5G, este greu să ne dăm seama dacă dezamăgirea este provocată de calitatea conexiunii furnizate de operator sau de telefonul efectiv.

Un lucru este însă sigur. Nimeni nu-și dorește să treacă prin ce au trecut în ultimele zile posesorii de Galaxy S10 5G. Smartphone-ul are semnal slab, vitezele de transfer sunt semnificativ mai mici decât te-ai fi așteptat, iar în momentul în care trebuie să treacă de la LTE la 5G, nu-i iese foarte bine, aproape deloc.

Unii utilizatori s-au plâns de faptul că noul Samsung Galaxy S10 5G nu știe să se conecteze la rețele 4G nici măcar după închiderea completă a aparatului și pornirea sa. Rețelele 5G nu sunt răspândite peste tot și mulți utilizatori de S10 5G s-au trezit că nu mai puteau să folosească deloc telefonul în zonele cu acoperire 4G LTE.

Probleme detaliate mai sus au fost raportate pe rețelele a trei operatori diferiți din Coreea de Sud. Samsung a încercat să rezolve parțial problema printr-o actualizare de firmware lansată pe 6 aprilie, dar nu a funcționat. La ora actuală, Samsung neagă orice responsabilitate și dă vina pe operatori, dar va fi interesant să vedem dacă situația se va repeta și în SUA.