Secretul de pe Netflix despre care nimeni nu ți-a vorbit până acum
Uneori este greu să te decizi asupra a ce film sau serial să urmărești pe Netflix, așa că gigantul încearcă să te ajute într-un mod de care poate nici nu ești conștient.
Poate că ți s-a întâmplat și ție să dai scroll pe Netflix și să îți spui în sine „Ce thumbnail bizar au ales pentru filmul ăsta!” sau „De ce apar doar personajele secundare în thumbnail-ul de la acest serial?”.
Acest lucru se întâmplă pentru că thumbnail-urile de la Netflix sunt personalizate în funcție de utilizator. Netflix nu folosește numai imaginile și posterele originale ale filmelor și serialelor pe care le pun la dispoziție. Mai folosește și un algoritm care se ocupă de alegerea unor imagini de calitate înaltă selectate din seriale și filme. Mai apoi, algoritmul caută să descopere pe ce ar da mai degrabă click anumiți utilizatori.
Scriitoarea Stacia L. Brown a observat că filme precum „Like Father”, „Set It Up”, și „Love Actually” aveau thumbnail-uri cu personaje de culoare în ele, chiar dacă acele personaje nu prea apăreau în film. În primul caz, de exemplu, actorii Leonard Ouzts și Blaire Brook care se află în thumbnail nu apar mai mult de 10 minute în film. Când doi editori de la ScreenCrush au verificat pe conturile lor, același filmul îi avea în thumbnail pe actorii principali – Kristen Bell și Kelsey Grammar.
Cei de la Netflix au negat că ar personaliza thumbnail-urile în funcție de rasă: „Nu le cerem membrilor rasa, genul sau etnia, așa că nu putem folosi aceste informații pentru a le personaliza experiențele individuale pe Netflix. Singurele informații pe care le folosim sunt cele din istoricul de vizualizare al membrilor. În ceea ce privește thumbnail-urile, acestea diferă și se schimbă în mod regulat. Acest lucru asigură faptul că imaginile pe care le arătăm oamenilor sunt utile în a decide ce vor să urmărească”.