OnePlus a mințit: cum arăta OnePlus 6T într-o reclamă pe Instagram
În 2018, foarte mulți producători de mobile s-au aruncat la reclame mincinoase pentru promovarea telefoanelor. Nici măcar gestul exact al celor de la OnePlus, în cazul promovării OnePlus 6T, nu este original.
Când vine vorba de marketing pentru mobile, situația a devenit foarte ciudată în ultimul an. Mai mulți producători au folosit poze imortalizate cu un DSLR pentru reclame la abilitățile de captură ale smartphone-urilor. De curând, Samsung nici măcar nu a mai făcut un efort semnificativ în această direcție și a cumpărat o fotografie de pe internet pe care o postat-o pe site într-o formă înșelătoare.
Cea mai recentă dovadă de marketing mincinos vine de la OnePlus și face o treabă foarte bună în a ne aminti de promovarea Lenovo Z5 de acum câteva luni. La momentul respectiv, toate teaser-ele oficiale și postările premergătoare lansării te-au făcut să crezi că vei avea parte de un smartphone revoluționar fără margini. Nu a fost deloc așa. În acel caz particular însă, măcar a fost vorba de desene și randări.
După cum se poate vedea în postarea pe Twitter de mai jos, OnePlus a folosit un smartphone care nu are nicio legătură cu OnePlus 6T pentru a promova abilitățile de gaming ale gadgetului respectiv.
Gestul este ofensator din multe puncte de vedere și poate fi, fără probleme, categorizat ca marketing mincinos. Cum ar fi să faci comandă la telefon pornind de la imaginea din reclamă, doar pentru a-ți da seama că pachetul livrat la ușă include un cu totul alt terminal.
La fel ca în cazul Lenovo Z5, problema pleacă de marginile nerealiste din reclamă. Atât în partea de jos, cât și în cea de sus, OnePlus 6T are margini semnificativ mai mari. Nici măcar nu trebuie să lucrezi în tech, pentru a-ți da seama că acel smartphone nu a fost creat niciodată de OnePlus.