Facebook vrea să-ți ofere reclame cu realitate augmentată

de: George Stanciu
10 07. 2018

Facebook are de gând să facă din ce în ce mai mulți bani din reclame, așa că vine cu o nouă propunere, cea de reclame bazate pe realitate augmentată.

În cadrul conferinței F8, pentru dezvoltatori, de acum ceva vreme, Facebook anunța că lucrează la un sistem prin care să permită companiilor să folosească realitatea augmentată pentru a face reclamă produselor în Messenger. O experiență similară apare în cadrul news feed-ului acum, iar câțiva advertiseri pot deja să testeze reclamele cu realitate augmentată.

Ty Ahmad-Taylor, vicepreședinte al diviziei de marketing de produs în cadrul companiei, a dezvăluit reclame care încorporau chipul său în gameplay-ul de Candy Crush. Alte reclame îți permit să vezi cum ți-ar sta cu diverse perechi de ochelari înainte să-i cumperi.

”În mod tradițional, oamenii merg în magazine pentru a proba diverse lucruri”, spune Ahmad-Taylor, care adaugă că ”clienților le-ar plăcea să facă asta de acasă, iar soluția de față e un compromis bun.

Reclamele par unele obișnuite în news feed, dar au o opțiune pe care poți apăsa pentru a deschide sistemul de realitate augmentată.

Facebook spune că Michael Kors a fost primul brand care a testat aceste reclame în news feed. Sephora, NYX Professional Makeup, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair și King au de gând să facă propriile teste pe parcursul acestei veri.

Ahmad-Taylor a anunțat și un nou kit pentru crearea de videoclipuri, care le va permite advertiserilor să încorporeze imagini în template-uri pentru reclame video destinate telefoanelor mobile. Conform companiei Noom, specializată în produse pentru pierderea în greutate, videoclipurile rezultate au fost cu 77% mai interesante pentru utilizatori decât imaginile statice.

Facebook a declarat că va extinde și suportul pentru cumpărături în Instagram Stories.