Câți oameni dau bani ca să agațe mai bine pe Tinder
Match Group, care deține aplicațiile de dating Tinder, Hinge, PlentyOfFish și Ok Cupid, a anunțat veniturile de 44 cenți pe acțiune pe al treilea semestru.
Compania a depășit cu 29% așteptările analiștilor, care estimaseră venituri de 437 de milioane de dolari, în realitate acestea ajungând la venituri de 444 de milioane de dolari. Match se așteaptă ca, la final de an, să aducă un total de venituri în valoare de 1,72 de miliarde de dolari, din care 800 doar din Tinder.
Estimările pentru al patrulea semestru nu i-au satisfăcut însă pe cei de pe Wall Street. Match a spus că așteaptă venituri între 440 și 450 de milioane de dolari, pe când analiștii de pe Wall Street au estimat 454,5 milioane de dolari.
Tinder este sursa cea mai mare de bani pentru Match. În total, compania mamă are 8,1 milioane de abonați – o creștere mare față de semestrul doi, când avea 7,1 milioane de abonați. Această creștere vine de la Tinder Gold, abonamentul Tinder premium care le permite utilizatorilor care îl aleg să vadă cine le-a dat like fără să dea vreun swipe. Comunitatea de utilizatori Tinder care plătesc era formată din 3,8 milioane de oameni în semestrul doi, acum ajungând însă la 4,1 milioane.
Tinder nu este singura aplicație care face furori însă. Cei de la Match au spus că și aplicația Hinge, pe care au cumpărat-o în iunie, s-a bucurat de o creștere de până la 5 ori în ceea ce privește numărul de download-uri ale aplicației. Compania are deja în plan să cumpere și alte business-uri, dacă va găsi ceea ce caută. A încercat să cumpere Bumble, inamicul Tinderului, dar încercarea s-a lăsat cu un proces de 400 de milioane de dolari, după ce Bumble a dat în judecată Match pentru că ar fi obținuit ilegal secrete ale companiei în timpul discuțiilor despre achiziție. Între timp, cei de la Bumble au anulat însă procesul. „Avem flexibilitatea financiară să cumpărăm companii când descoperim produse inovatoare cu potențial pe termen lung”, a explicat șefa executivă de la Match, Mandy Ginsberg.