Cea mai populară aplicație pentru tineri trece prin schimbări mari de design

de: Nicoleta Apostol
01 12. 2017

Snapchat se va schimba considerabil, ca să-ți fie mai ușor să navighezi pe aplicație, asta în cazul în care nu ai renunțat deja să o mai folosești.

Noul Snapchat este menit să promoveze partajarea mai intimă a grupurilor de prieteni, în timp ce-ți duce conținutul într-un feed separat. Schimbarea constă într-o nouă pagină dinamică a prietenilor care încorporează atât mesajele de chat, cât și stories, și trimite, pentru prima dată, articolele de la prietenii tăi apropiați în partea de sus a fluxului.

Noul Snapchat urmează să fie testat pe un mic grup, dapă care se va extinde în următoarele săptămâni. Noua schimbare vine într-un moment în care Snap se luptă să-și creeze o bază staționară de utilizatori. Ideea principală a rețelei sociale este să pună prietenii pe o parte a aplicației, iar brandurile pe cealaltă parte.

În centru este camera Snapchat, care va rămâne ecranul de pornire al aplicației. Astfel, partea stângă a aplicației este pentru partajare și chat, în timp ce partea dreaptă este pentru căutare și vizionare de conținut. Ideea nu este complet nouă. Partea stângă a aplicației a fost întotdeauna pentru discuțiile cu prietenii, iar partea dreaptă pentru branduri.

Dar până acum story-urile, postările efemere publice, au fost găzduite în fila proprie din dreapta ecranului camerei. Fila de story se amesteca cu conținutul de la prieteni și mărci, ceea ce te făcea puțin confuz.

Fodatorul Snapchat speră că reorganizarea va duce la mai multe conversații între grupuri apropiate de prieteni. În plus, față de separarea oamenilor și a brandurilor, speră să creeze un feed bazat pe algoritmi (cam ca la Facebook) pe pagina de prieteni. Compania are în prezent un algoritm de „cei mai buni prieteni”, care îți pune direct prietenii cu care interacționezi cel mai des, în partea de sus a fluxului. Feed-ul reproiectat se extinde pentru a-ți clasifica toți prietenii apropiați. Cu cât vorbești mai mult cu ei și le urmărești story-urile, cu atât vor crește mai mult în baza ta.