Skype și-a dezamăgit fanii: introducerea elementelor de Snapchat e un eșec
Facebook a făcut o treabă foarte bună prin portarea elementelor din Snapacht în Messenger sau Instagram, dar cei de la Skype nu au fost la fel de capabili.
Dacă urmărești cu atenție evoluția actuală a aplicațiilor de chat, ideea de bază este cât se poate de simplă. Fiecare dintre ele încearcă să ,,împrumute” elemente de la concurență. Nu prea mai există funcții originale, doar implementări mai mult sau mai puțin elaborate ale acelorași opțiuni. Există însă o problemă cu această rețetă. Dacă nu ai grijă, s-ar putea să te arunci la un eșec de proporții. În definitiv, oamenii se bucură când au parte de câteva noutăți la intervale regulate, dar acelea nu trebuie implementate în așa fel încât să șteargă cu buretele tot ce ai învățat în ultimii 10 ani.
Din păcate, se pare că asta s-a întâmplat cu Skype. Cea mai nouă versiune a popularei aplicații de chat s-a reinventat de curând la un nivel radical. Din mult puncte de vedere, nu mai are nimic în comun cu progrămelul care era folosit de toate mătușile din Italia pentru a socializa facil cu rudele din țară. Elementele de Snapchat sunt evidente, dar modul în care au fost implementate au făcut o treabă foarte bună în a aliena utilizatorii.
În încercarea de a crea o aplicație modernă și hip, cei de la Microsoft au dat-o de gard într-un mare fel cu Skype. Aceasta este concluzia evidentă la care ajungi dacă parcurgi fugitiv review-urile noii versiuni din Apple AppStore și Google Play. Ratingul programului s-a dus în jos cu o viteză amețitoare pe ambele magazine online. Momentan, una dintre cele mai populare aplicații de chat de pe mapamond se rezumă la 1,5 stele pe AppStore și între una și două stele pe Google Play. Tonul general al review-urilor este că aplicația a devenit semnificativ mai proastă, iar aceasta este cea mai oribilă actualizare lansată până la ora actuală. Prea puțini sunt cei care sunt încântați.