Samsung Galaxy S8: utilizatorii se plâng de tenta roșiatică a ecranului

de: Ioana Bîrsan
18 04. 2017

Samsung a început deja să livreze comenzile, în Coreea, pentru modelele Samsung Galaxy S8 și S8 Plus, însă lucrurile nu decurg atât de lin pe cât ne-am fi așteptat.

Unii dintre clienții care și-au primit dispozitivele mult așteptate se plâng de tenta roșiatică a ecranului smartphone-ului achiziționat. Samsung a reacționat rapid, prin intermediul unui reprezentant, afirmând că problema identificată de utilizatori nu este una fundamentală și că poate fi soluționată cu ușurință din setările telefonului, potrivit geeky-gadgets.com.

Imaginile cu telefoanele S8 și S8 Plus cu display-ul cu tente roșiatice au apărut peste tot pe Instagram, dar și pe forumurile din Coreea de Sud, precum Ruliweb și Ppomppu, unde utilizatorii menționează că nu au reușit să dea de cap problemei și că ea nu poate fi soluționată din setările dispozitivelor.

Samsung este prima companie care încorporează în telefoanele sale un ecran OLED ”Deep Red”, iar analistul Neil Shah suspectează că aceasta ar fi problema. Un display de acest tip poate modifica experiența utilizatorului și poate face ca nuanțele de alb să capete o tentă roșiatică, fiind în fond o problemă de calibrare a software-ului.

Nu se cunosc însă toate detaliile cu privire la problema apărută, dar aceste știri nu îmbunătățesc imaginea Samsung, care deja se afla sub microscop după fiascoul de anul trecut cu Galaxy Note 7.

Cu toate că aceasta este starea generală, compania va vinde milioane de dispozitivele Samsung Galaxy S8 și S8 Plus după lansare, fiind precomandate mai ceva ca flagship-urile de anul trecut- S7 și S7 Edge.