Metalul și sticla sunt frumoase, dar nu sunt salvarea seriei Samsung Galaxy S

de: Bogdan Cristea
25 05. 2015

Samsung a reușit să impresioneze comunitate tech când a lansat cele două modele Galaxy S6, însă vânzările spun altă poveste.

Samsung Galaxy S6 și S6 Edge au reprezentat cea mai mare schimbare adusă de coreeni seriei sale de flagship-uri. Aceștia au renunțat la plasticul care a caracterizat modelele precedente, implementând, în schimb, un design din metal și sticlă. Aspectul telefoanelor i-a determinat pe mulți să-l compare cu iPhone în materie de design, iar Samsung se aștepta ca acesta să ajute companie să depășească problemele legate de vânzări.

Conform celor de la Phonearena, însă, Samsung Galaxy S6 nu se descurcă atât de bine pe cât ar dori coreenii. Mai exact, aceștia au reușit să livreze 10 milioane de dispozitive Galaxy S6 și Galaxy S6 Edge într-o lună, în condițiile în care modelului Galaxy S5 i-a luat 25 de zile. Scopul acestora este de a livra nu mai puțin de 80 de milioane de terminale de acest fel până la finalul anului, ceea ce ar însemna că în fiecare lună vor trebui vândute peste 8,6 milioane de exemplare.

Asta ar însemna vânzări în medie pe lună mai mari decât ale altor companii într-un an întreg. Mai mult decât atât, Samsung va lansa noul Galaxy Note 5 în curând, lucru care cu siguranță va afecta într-o anumită măsură vânzările de Galaxy S6. Puteți afla totul despre Samsung Galaxy S6 și S6 Edge din review-ul de pe Playtech.