RAM vrea să lupte cu Tesla și Ford: ce este RAM 1500 REV și când apare
RAM a dezvăluit mai multe specificații pentru viitorul camion electric RAM 1500 REV, iar compania susține că vehiculul va fi „rupe piața”.
Fiind un jucător important pe piața americană de camioane și o parte considerabilă a celor „Trei Mari” producători auto americani, mulți au fost nerăbdători să vadă cum va arăta primul camion electric al RAM și cum va funcționa. Compania a subliniat acele detalii exacte dezvăluind o listă generală de specificații pentru viitorul RAM 1500 REV.
Este clar că RAM 1500 REV a vizat liderul actual al segmentului, Ford F-150 Lightning, și a adus specificațiile pentru a lupta cu concurentul său Blue Oval. Cel mai important, RAM 1500 REV va avea o autonomie maximă incredibilă de 800 de km, datorită unei baterii incredibil de mare de 229 kWh. Deși trebuie remarcat, camionul va avea, de asemenea, o opțiune de autonomie standard, echipată cu o baterie încă uriașă de 168 kWh, capabilă de 560 de km de autonomie.
„Ram 1500 REV complet electric este o piatră de hotar monumentală în călătoria noastră continuă de a oferi cele mai bune soluții electrificate din industrie și întărește și mai mult gama noastră premiată”, a declarat Mike Koval Jr., CEO al mărcii Ram.
„Credem că oferim clienților noștri gama potrivită de soluții de propulsie și vom continua să redefinim segmentul de camionete. Noul nostru Ram 1500 REV depășește concurența în domeniile care le interesează cel mai mult clienților, inclusiv autonomie, remorcare, sarcină utilă și timpul de încărcare.”
Specificații SF
Separat de aceste specificații nebunești ale gamei, RAM promite încărcare utilă și remorcare masivă, 1230 de kg, respectiv 6350 de kg. Aceste cifre sunt posibile datorită capacităților de performanță impresionante, inclusiv 654 de cai putere, 820 NM, un timp de 0-100 km/oră în 4,4 secunde.
În continuare, urmărind să-l detroneze pe actualul lider de piață, RAM și-a dublat capacitățile de încărcare ale F-150 Lightning, acceptând nu numai vehicul-încărcare și vehicul-to-home, ci și vehicul-to-grid, la fel ca sistemele de stocare a bateriilor oferite în prezent de Tesla.
Ultima actualizare majoră a ofertei Ford este includerea arhitecturii de 800 de volți, care poate permite camionului să atingă o eficiență mai mare, de care va avea nevoie cu siguranță datorită bateriilor de dimensiuni planetare pe care le va transporta. RAM 1500 REV acceptă încărcare de până la 350 kW, despre care RAM spune că este suficient pentru a oferi șoferului 180 de km de autonomie în aproximativ 10 minute.
RAM 1500 REV este de așteptat să fie pus în vânzare până la sfârșitul lui 2024, dar rămâne neclar dacă va fi un vehicul lider pe piață până atunci. În timp ce RAM a beneficiat de intrarea pe piață mai târziu decât concurența din Statele Unite, permițându-i să învingă concurența pe specificații, acest lucru devine din ce în ce mai dificil.
RAM nu se va lupta doar cu Ford și Rivian, ci și cu Cybertruck de la Tesla (care va veni mai târziu în acest an) și două oferte GM; Chevy Silverado EV și GMC Sierra EV.
Numai timpul va spune cât de bine va concura viitorul camion Big Horn cu omologii săi americani.