Noua schimbare de la TikTok: de ce nu îți va plăcea deloc și te va enerva la culme
Rezultatele căutării pe TikTok sunt pe cale să fie infestate de reclame. Compania spune că funcția „împuternicește și mai mult descoperirea brandurilor”.
Dacă există un lucru pe care ne putem baza ca specie este că oamenii vor găsi modalități de a introduce reclame în fiecare lucru pe care îl privim. Caz elocvent? TikTok integrează reclame în rezultatele căutării, astfel încât vei primi conținut de brand de fiecare dată când cauți un hashtag, un anumit utilizator sau orice altceva. Aceste reclame sunt extrase din videoclipurile sponsorizate găzduite pe platformă și există ca o modalitate de „a continua descoperirea brandului”, conform TikTok.
Reclame pe TikTok Search, asta mai lipsea!
Unii utilizatori pot considera acest lucru enervant, dar anunțul arată clar că reclamele vor fi relevante pentru interogarea de căutare și vor fi etichetate clar ca postare sponsorizată. Anunțurile vor fi, de asemenea, probabil selectate din interesele tale, așa cum sunt reprezentate de interogările de căutare anterioare și de toate acțiunile tale diferite pe platforma de socializare. Cu alte cuvinte, algoritmul va face ceea ce face deja algoritmul, dar într-o locație nouă.
Făcând clic pe o postare sponsorizată, nu îți va întrerupe căutarea, ceea ce este frumos. Reclama reflectă experiența în flux și permite utilizatorilor să continuie derularea prin rezultatele căutării, indiferent dacă dai clic pe o reclamă sau nu. Probabil că nu vor lipsi agenții de publicitate, deoarece TikTok spune că funcția este activată automat pentru comercianții preexistenți.
A avea o bară de căutare fără reclame a fost distractiv cât a durat, dar această mișcare era de așteptat să apară. A fost ceva inevitabil, deoarece concurenți precum Instagram au început să facă același lucru la începutul acestui an. Merită remarcat faptul că reclamele apar deja în feedul TikTok obișnuit, amplasate între videoclipurile postate de oamenii pe care îi urmărești, de fapt.