Altex se ia la întrecere cu eMAG și se transformă într-un marketplace serios: cum concurează cu Kaufland, Lidl, Mega Image

de: Alexandru Puiu
31 05. 2023

Într-o mutare surprinzătoare pe piața de retail autohton, Altex se pare că vrea să devină cea mai serioasă și sănătoasă alternativă la eMAG. Introduce un marketplace stufos și încearcă să atace și zona de piață deținută în prezent de Kaufland, Lidl sau Mega Image.

În următoarea perioadă, Altex va dezvolta Marketplace-ul propriu printr-o varietate stufoasă de categorii de produse văzute ca fiind complementarea sectorului electro-IT pentru care firma autohtonă a devenit cunoscută, după cum se arată într-un comunicat de presă al gigantului. Ca referință, vorbim de produse precum jucării, băuturi, sport, home & deco, DIY, bricolaj, sanitare și produse pentru copii. Tot ca un atac la adresa eMAG, oficialii Altex au insistat pe faptul că taxa de livrare va fi unică, deși produsele comandate vor veni de la vânzători diferiți.

Anunțul Altex pentru toți clienții din România – cum va funcționa Marketplace

„Marketplace-ul Altex trebuie să asigure 100% îndeplinirea promisiunii față de client, astfel încât acesta să nu simtă diferența între o experiență cu un produs Altex sau un produs vândut de unul din partenerii noștri. În plus, sellerii pot să ofere prețuri extrem de competitive, avantajați de o structură de comision simplă, un comision unic indiferent de categoria sau produsul pe care îl comercializează”, spune Monica Ciolănel, Director Marketplace Altex România. 

La momentul de față, Altex Marketplace găzduiește aproximativ 100 de vânzători din categorii complementare electro-IT, cu peste 30.000 de produse listate în platformă. Cei care aleg să se înscrie pe site din poziția de vânzători, vor avea partea de o echipă dedicată de suport tehnic.

În România, Altex are o bază de clienți surprinzător de mare, acumulată în peste 30 de ani de prezență în piață, atât prin magazine fizice, cât și online. Accesul la Marketplace este facilitat prin intermediul site-ului Altex.ro, dar și prin aplicația omonimă de mobil. Rămâne să vedem dacă va reuși să concureze bine pe termenul lung cu eMAG, care pare să fi devenit sinonim cu conceptu de cumpărături online pentru un număr surprinzător de mare de români.