Afacerea din țară cu care mulți români au dat lovitura, îți trebuie doar un curs de pregătire: ”toate părțile au de câștigat”
Nu e deloc ușor să faci afaceri în România, dar există câteva domenii care nu ies niciodată în pierdere. Este vorba despre magazinele alimentare.
Mulți români au dat lovitura cu această afacere
Mai exact, retailerul de proximitate Profi Rom Food, operat de fondul de investiții Mid Europa Parteners, a anunțat că a ajuns la 1.200 de magazine partenere la finalul lunii iulie.
„Este un program în care toate părțile implicate au de câștigat,” spune Magda Amarie, Directorul Operațional care coordonează activitatea magazinelor Partener Profi.
“Clienții se bucură de o atmosferă mai plăcută și servicii mai bune la cumpărături, șefii de magazin partener ajung, cu garanții sub ofertele existente în piață, să-și conducă practic propria lor afacere sigură și cu riscuri minime, în timp ce Profi își vede magazinele mai bine administrate și mai eficiente economic.”
Ce înseamnă să fii partener Profi
Mai exact, partenerii care sunt acceptați în program primesc în gestiune un magazin operațional, cu procese și proceduri gata implementate. Aceștia nu trebuie să cheltuiască nimic pentru a își găsi un spațiu sau pentru a închiria și amenaja spațiul respectiv. Doar preiau un magazin cu vechime, care are deja clientela formată.
„Noul Partener nu trebuie să se preocupe nici în privința fluxului de numerar pentru aprovizionarea cu marfă, PROFI preluând această activitate complexă.
Atât Partenerilor, cât și personalului lor, le sunt asigurate programe de pregatire în cadrul acestui program lansat în urmă cu mai bine de nouă ani, într-un model de business de success, care și-a demonstrate pe deplin viabilitatea”, se transmite în comunicatul de presă.
Profi este cel mai mare angajator privat din România, cu 28.000 de angajați în peste 1650 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 800 de localități urbane și rurale.
Profi Super, Profi City, Profi Go și Profi Loco sunt cele patru formate de magazin ale rețelei, care au o gamă de 5.000 de produse și peste 1,2 milioane de clienți.
Mai mult de 94% din toate produsele provin de la furnizori din România. Compania are cifră de afaceri de 11,6 miliarde de lei pentru toată rețeaua, ceea ce plasează compania pe locul trei în retailul românesc.