Facebook te ascultă, în sfârșit: ce actualizare are în plan, de ce vine prea târziu

de: Iulia Kelt
06 10. 2022

Odată cu scăderea profiturilor din ultima vreme, Facebook a închis aplicațiile nepopulare și s-a concentrat pe serviciile sale de bază. În acest scop, urmează să-și actualizeze feedul principal pentru a le permite utilizatorilor să vadă mai puține sau mai multe postări de la prieteni, grupuri și pagini.

Acest lucru va permite companiei, la rândul său, să încorporeze feedback-ul utilizatorilor în clasamente Feed, „făcând sistemele noastre de inteligență artificială mai inteligente și mai receptive”, se arată într-o postare pe blog.

Facebook ia în considerare ceea ce utilizatorii îi cer de ani de zile

Așa cum se prezintă acum, aplicația Facebook îți permite numai să ascunzi postările persoanelor pe care le urmărești sau sugerate. Acum, pentru prieteni sau postări recomandate, o nouă setare îți va permite să vezi mai mult sau mai puțin din acel conținut. Procedând astfel, nu numai că ți se va schimba conținutul feedului, ci va îmbunătăți sistemul AI utilizat pentru clasarea feedurilor.

Practic, în curând, vei putea accesa o setare similară pentru fiecare postare atingând meniul cu trei puncte din dreapta sus. De asemenea, gigantul testează funcția și în ceea ce privește Reels video, pentru o experiență mai bună, spun ei. Astfel, Facebook dorește ca utilizatorii să ajute la îmbunătățirea recomandărilor de feed AI Facebook.

În plus, compania testează un meniu global pentru a personaliza numărul de postări pe care le vezi de la prieteni și familie, grupuri și pagini și persoane publice. Vei putea selecta „Normal”, „Afișați mai mult” sau „Afișați mai puțin”, din acel conținut. Acestea vor apărea împreună cu rubricile Preferințe, Amânare, Anulați urmărirea și Reconectați în Preferințe.

Odată cu modificările cele noi, Facebook pare să vrea, în sfârșit, să rezolve una dintre cele mai mari nemulțumiri ale utilizatorilor: prea multe postări pe care nu vor să le vadă. Având în vedere numărul de reclame din Feed, Meta dorește să se asigure că oamenii sunt mulțumiți de conținut. Problema este că face asta un pic cam târziu, totuși, având în vedere că mulți dintre utilizatori au plecat deja spre alte zări.