Un producător românesc de vinuri a intrat în industria NFT-urilor: ce a achiziționat de pe Elrond

de: Ozana Mazilu
10 12. 2021

Premieră în industria vinurilor: GRAMMA Wines, producător local de vinuri din Iași, a achiziționat de curând 27 de NFT-uri din colecţia „Strămoși“, lansată pe Elrond.

Etichetele digitale au fost transformate în etichete fizice într-una dintre edițiile limitate de sticle de vin, scrie Profit.ro.

Colecția „Strămoși“ lansată ca NFT pe rețeaua românilor de la Elrond reprezintă o colecţie de imagini inspirate din folclorul românesc. Oparte din fondurile primite din vânzarea colecției vor fi folosite pentru a promova turismul românesc, o componentă pe care și GRAMMA Wines o explorează odată cu lansarea conceptului de locuire în vie.

Ce au în comun vinul și NFT? O ediție limitată inedită

„Am integrat desenele achiziționate în eticheta unuia dintre vinurile din ediție limitată. Arta digitală va face parte din viitorul vinului, iar noi facem primii pași în această lume. Colecția pe care am achiziționat-o se potrivește atât cu linia noastră de comunicare vizuală, cât și cu ideea de promovare a turismului local, o inițiativă pe care o explorăm la GRAMMA Wines”, a spus Marian Olteanu, general manager GRAMMA Wines, potrivit aceleiași surse.

Colecția limitată de vinuri este disponibilă cu patru dintre desenele achiziționate în sistem NFT. Primii clienți au fost cei din comunitatea pasionată de tehnologie și blockchain.

„Noi credem foarte tare că GRAMMA este una dintre cramele vizionare din România, care reușește să se adapteze cerințelor pieței, fie că vorbim de pachete personalizate de autoizolare sau recent lansatele NFTs. Am reușit astfel să aducem ceva din viitor, virtual – un NFT, alături de ceva tradițional – cum este vinul, și să oferim astfel o experiență ca o călătorie în timp. Dacă plasăm în timp cele două elemente, vinul și NFT-urile, ne vom da seama că ele sunt așezate diametral opus, la o distanță de peste șase mii de ani, însă ne bucurăm de amândouă acum”, adaugă Marian Olteanu.