Surprizele Mercedes-Benz România pentru noi: toți ne vor invidia pentru această șansă

de: Mădălina Bahrim
22 09. 2021

Mobilitatea electrică reprezintă, fără îndoială, viitorul pe piața auto globală. Mașinile verzi sunt adoptate de tot mai mulți giganți auto, care își setează obiective din ce în ce mai ambițioase. Ultimul exemplu în acest sens este al celor de la Mercedes-Benz România.

Compania are de gând ca, până în anul 2025, portofoliul de autovehicule electrice şi plug-in hybrid să deţină o pondere de 50% din total.

Este o țintă dificil de atins, dar nu imposibilă pentru una dintre cele mai iubite mărci auto din țara noastră.

Mercedes-Benz România vrea un viitor mai sustenabil

Motivul pentru care are loc o astfel de tranziție este, în primul rând, impactul asupra mediului înconjurător. E esențial ca omenirea să reducă simțitor volumul emisiilor de gaze cu efect de seră, pentru că, în caz contrar, riscăm să creăm dezechilibre climatice iremediabile.

„Ne dorim un viitor mai sustenabil, iar pentru asta ne reducem amprenta de carbon nu numai în cazul modelelor noi de autovehicule pe care le vindem, ci şi în ce priveşte întregul lanţ de aprovizionare.

Noul EQS de la Mercedes-EQ, de exemplu, este produs fără emisii de carbon şi va fi lansat oficial în România zilele următoare”, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România, în cadrul evenimentului Mercedes-EQ Pop-Up Store derulat în Piaţa Victoriei din Bucureşti.

Din fericire, românii vor fi sprijiniți să își poată achiziționa noua gamă de electrice de la Mercedes-Benz. Programul Rabla, alături de Rabla Plus, reprezintă un veritabil impuls pentru reînnoirea parcului auto din țara noastră.

Reprezentanții gigantului auto consideră că, în continuare, programul guvernamental va fi deosebit de important pentru succesul modelelor electrice pe piața din România.

„Programul local Rabla de subvenţionare a contribuit cu siguranţă la impulsionarea tranziţiei către electrificare. Suntem ţara din Europa cu unul dintre cele mai avantajoase programe de acest fel”, a punctat directorul de vânzări al Mercedes-Benz România, Radu Mocanu.